15 Mart 2012 Perşembe

duygularını resmetti

geçen gün ablamıza bir sebepten kızmıştım bu sefer çok bozulmuş olacak ki aşşağıdaki resimleri yapmış

-seni çirkin çizdim anne
-neden ?
-çünkü sana çok kızdım

bakın yukarıdaki resimde anne, kalp, çiçek, arapça f harfi (filizin f si) hepsinin üzeri çizilmiş.ayrıca yüzümde kıllı,aaaa kulaklarım bile var saçımda yoluk yoluk.
bu resimleri bana öyle bir kızgınlıkla ve öc alırcasına verdi ki anlatamam...
buda bir ara babamızla yalnız yemeğe çıkalım sohbetlerimizin sonucu çizilen bir resim elele tutuşup yemeğe çıkıyormuşuz.şimdi birgün gerçekleştirme hayallerimi süslemesi için mutfak dolabımın üstünde asılı :)))
konulu resim denemesi de yaptık. onlara kısa bir öykü anlatacağımı sonra da öyküde geçen olaylarla ilgili resim yapacaklarını söyledim.öykümüz ana hatlarıyla şuydu :
''ali kahvaltıdan sonra oyuncakları ile oynarken garip gürültüler duydu merakla cama koştu birşey göremedi. mutfakta sofrayı toplayan annesinin yanına gitti ve gürültünün nereden geldiğini sordu annesi ile birlikte balkona çıktılar bir de ne görsünler kocaman bir kepçe yolu kazıyor.kamyona  kum yüklüyor ve birsürü insan onları izliyor.ali uzunca birsüre yapılan çalışmaları izlediannesiyle neler yapıldığı hakkında sohbet ettiler.''
öykü bittikten sonra iki kardeş başladılar resim yapmaya boncuğumuz yaptığı resmin üzerini yoğun bir şekilde karaladı bütün olumlu tepkilerimize rağmen ablası gibi güzel yapamadığını düşündüğü için resimlerini hep sonradan karalıyor ve yırtıyor.
bizim kızlar kendilerini resimleriyle böyle ifade ediyor eminim sizde incelediğinizde çocuklarınızın neleri ni buluyorsunuzudur....önceden çocukları resimlerinden tanıma yolları adlı bir yazı yayınlamıştım hala yorumlar geliyor.:))



1 yorum:

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...