26 Aralık 2011 Pazartesi

anne olmak

önce bu yazıyı okuyun sonra cevaplarımı
 benim çok hoşuma gitti.paylaşmak istedim.
http://mother-amp.blogspot.com/2011/12/yorgun-yeni-annenin-manifestosu.html?showComment=1324812464977#c508734554951446798

1-üç çocuğun dahi olsa panikleşiyorsun sadece biraz daha az



2-ev işinde yardım alabilirsen çok iyi ama alamıyorsan heryer dağınık yasamaya kendini alıştır.


3-kesinlikle katılıyorum ama bende uyursam işleri kim yapacak :((


4-kayınvalidelerin en işe yaradığı zaman.:)bencede verin onlara en kötü kayınvalide bile en iyi bakıcıdan iyidir.ben şanssızım bu konuda :(


5-benim numaramıda ekleyin ağlamıyor konuşması öyle


6-yorgunluğunu yenmek için iyi planlama yap hatta bitkisel besin takviyesi alabilirsin.


7-şunu yap bunu yap diyenlere hııı denedim daha dün yaptım de baskılar azalıyor.evet bazı sorunları var ama aşabilirsin senin bebeğin dünyanın en harika bebeği çünkü senin.


8-evet şükret senin sahip olabildiğine milyonlar bayılabilecek yüzlerce çift var.


9-çok dua et unutma analar tahtını yapar bahtını değil ancak senin duaların onu korur.


10-annen de benzer sıkıntıları yaşadı ama bak geçtiiiiiiiiiii

1 yorum:

  1. Benimki artık 13 yaşında ama hala evişlerine yardımcı olmuyor. SBS'ye hazırlanıyor diye üstüne varmıyorum bu konuda. Kısacası ev hergün dağılıyor, ben de hergün topluyorum, yapacak birşey yok:(

    Sana muhteşem bir yeni yıl diliyorum, arkadaşım. Ailenle beraber sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir 2012...

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...