24 Aralık 2011 Cumartesi

anne beni böyle çeksene

ablamız bu sene kreşe başladıya boncuğumuzda bir üzüntü sormayın ama ablamıza çok iyi oldu
eğütüm düzeyi hafif bir okula gönderdiğim için aslında bazen sıkılıyor neyseki öğretmeni çok cici biri


her sabah törenle gönderiyoruz sonrada başlıyoruz sıkıldım ablam ne zaman geleceklere :))
yeni yapılanan bir kreş olduğu için velilerine seminer vermemi rica ettiler.her 15 günde bir toplanıyoruz.pek seminer havasında geçmiyor konuları anlatıyor onların sıkıntılarını dinliyor ufak reçeteler sunuyorum,ama herkes halinden memnun.
memnunlar kiiiiii arkadaşlarınıda getirmeye başladılar.bende hem bisssürüüüüü bilgiyi paylaşıp rahatlıyorum hemde kendimi köreltmemiş oluyorum.bana iyi geldi yani :)))
işin en güzel tarafı arasıra
-'' AYYY sizin söylediklerinizi uyguladım çok işime yaradı''
-''sizin konuştuklarınızı eşimede anlattım artık çocuğumuza daha farklı bakıyoruz.
-sağolun filiz hanım artık oğlan bizimle yatmıyor.
-şimdiye kadar oğlumu kendime engel olarak görüyormuşum sizin tavırlarınızı ve anlattıklarınızı düşününce oğlum artık gözüme batmıyor.
........................vb
cümleleri duymak oluyor.itiraf ediyorum egom tatmin oluyor ama birilerinin hayatında olumlu değişimleri tetiklediğimi görmek asıl bana mutluluk veren bu.
zamanı kullanma becerimi geliştirebilirsem belki mesleğimi bu yönde kaydırabilirim ne dersiniz ?
vakit bulur bulmaz seminer notlarını paylaşacağım

3 yorum:

  1. Ne diyim,
    Büyüksünnnnnnnnnn:)))

    YanıtlaSil
  2. evet insanlara faydalı olunca kendini mutlu hissediyor insan, bande kreşteyken çoğu annenin yalnış beslenme politikalarını düzeltmiştim ve geri dönüş almıştım...işe yaramak gibi değil mi? sevgiler

    YanıtlaSil
  3. 3 kızınında aynı karede yer aldığı fotoğrafa bayıldım.Çok şanslısın boy boy kızların var maşallah diyorum onlara.

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...