10 Nisan 2011 Pazar

üç çocuklu olmanın neresi zor?

1-dün dört posta yıkadığım çamaşırları bugün katlayıp yerleştirebildim :)) şuan sepet yeniden dolmuş durumda :(

2-
iki ablaya hafıza kartlarını mıkırcığa da içiçe geçen küpleri verdim.baba büyük ablayla oyuna başladı ben mıkırcığa gösteriyorum.
:)) ortanca bir ona baktı bir buna ablaya gücü yetmedi mıkırcığın elinden aldı mıkırcık ağlayıp memeye yapıştı boncuk onunla ilgilenilmeyince bastı yaygarayı herkesin oyununu dağıttı :(

3-
çeşitli montessori home school sitelerini gezip heveslenen ben matematik materyalleri tasarlayıp yapım aşamalarına geçmeye çalıştım :))
yapışkan bitmiş mukavva yeterli değil kızlar uyuyor hemen yan taraftaki kırtasiyeye bile gidemedim.uyanınca da yemekti falan derken hevesim kaçtı.:(

4-
geçenlerde uzun zamandır aradığım tarz elbiseyi buldum indirimde :))
üçüyle kabine giremedim bir sonraki sefere gittiğimde satılmıştı . :(

5-
ablacık artık beş yaşında ve bazı tavizleri hak ediyor gündüz uyumamak gibi :))
ortanca bendeee diye atlıyor ufaklık artık olayların farkında olduğundan başlıyor uyku harbi :(

6-
oturma odasını iptal edip hepsi aynı odada yatsın diye çocuk odası yaptık :))
gece belirli bir saatten sonra uyanması artan mıkırcık yatak odasındaki beşiğine alıyorum boncuk farkedince korkuyorum bahanesiyle bizim yatağa geliyor.ee odada yalnız kalan abla dururmu sabaha karşı onun kollarınıda üstümde hissediyorum.2 kişilik yatakta beş kişi olmayınca ben onların yataklarına gidiyorum :(

7-
yakınımızdaki avm de çeşitli kurslar düzenleniyor üstelik ücretsiz :))
babamız üçüne birden bakamayacağı için (özelliklede mıkırcık bensiz durmuyor.) gidemiyorum :(

8-
sık sık dışarı çıkıyoruz :))
ama üç kızla hazırlanmak ve dışarıda zaptedmek çok zor olduğundan çok yoruluyoruz çoooook :(

..................................... neyse daha fazla yazmayayım......duyanda şikayetçiyim sanar :P


herşeye rağmen iyiki varlar diyebilmek çok güzel....................

8 yorum:

  1. :)))
    Filiz valla delisin sen :)))
    Hay Allah'ım, hala inanamıyorum 3 kız annesi olduğuna :)
    Allah yardımcın olsun, kızların da sağlıkla büyüsünler ;)

    YanıtlaSil
  2. Allah kolaylık versın :)))

    YanıtlaSil
  3. :))) Valla sen süper annesin. Ben tosunla başa çıkamıyorum yeminlen gıpda ediyorum sana harikasın.Yazıya bayıldım:))

    YanıtlaSil
  4. Süpersin süper :) Okudukça imrendim :)

    YanıtlaSil
  5. Okurken yoruldum beaaaah:)))
    Ev yakın olsa da okul sonrası gelip oynasam small,medium ve large ile:))
    Kurslara katılmaman üzücü ama haklısın...
    Bu arada patiler de fena değil hani:P
    Değişiklik bize yaramış:P

    YanıtlaSil
  6. çok güldüm yazınızı okurken..:::))) çok tatlısınız..
    Allah yardımcınız olsun..ama ilerde ne güzel olacak onlar için. en yakın 3 arkadaş olacaklar..

    YanıtlaSil
  7. 3 çocuk düşünemiyorum bile... Allah kolaylık versin ama eminim hepsi birbirinden tatlıdır...

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...