29 Nisan 2011 Cuma

mersinden ayrılmadan önce yapılması gereken 10 şey

Bölüm 1:
sabahın erken saatlerinde kızları babaya bırakıp sahilde spor yapanlara eşlik ettim.kısa bir yürüyüş ardından; gazetemi çiseleyen yağmur eşliğinde palmiyelerin altında okudum....
sonrada sakin sakin eve geri döndüm.....
sahi 8 senedir aklım nerdeydi ? yada en doğrusu hiç mi fırsatım olmamış benim ? :(

galatasaray parkı kızlar bayılıyor buraya

hava kapalı olduğu için güneşin doğuşunu izleyemedim.:( halbuki en güzel mersin sahilinden izlenir neyseki bir iki kere izlemişliğim var :)


nette parkla ilgili fotolar aradım sadece bunlar var. acilen yüklemek lazım.:)

3 yorum:

  1. Mersin'e gitmedim hiç..
    Akdeniz turu yapma fikri var aklımda..Dilerim bir an önce isteğimi gerçekleştiririm:)

    YanıtlaSil
  2. ben buralardayken gelseydinya...
    hıııım ozaman buturu balayı olarak yaparsın inşallah amiiiiiin....

    YanıtlaSil
  3. Oh oh iyi gezmeler. Yahu sen taşınmıyormuydun nerden çıktı bu mersin gezisi bakalım :)

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...