8 Nisan 2011 Cuma

iç mimar olacakmış!

parka boğulduk bugün

evden çıktık yola yürüye yürüye yaklaşık 2-5 km.yol gittik.

yol üzeri tramboline uğradık






ilk önce böööööyle bakakaldık kenardan.


sonra bi cesaret annenin dürtmeleriyle başladık zıplamaya durduruna aşkolsun.son bi tane daha diye diye süremizi aştık fazlaca.:))


oradan masal karakterlerinin heykellerinin olduğu masal parkına doya doya saatlerimizi geçirdik ve hatta annesi finlandiyalı ikizlerle tanıştık.mıkırcık durup durup sarıldı. anne çok şaşırdı bizimkiler bunun kadarken yerlerinden kalmıyordu diye.oysa bizim 14 aylık mıkırcığımız büyük kaykaylara dahi paldır küldür tırmanıyor boyuna bakmadan :P


hadi artık eve dönme zamanı .....


sahlden şöyle geze geze tuttuk dönüş yolunu...aaaaaaaaaaaaaa hiç görmemişiz biz o parkı bakalım ilginç bişeyler varmıymış? aaaa kaykayı farklımıymış ne ? gittik o parkada kaykaya binmedik bile ama bir arkadaş bulduk ve oynadık doya doya....:)


osırada toprağı kazan abiler gördük en fazla üçüncü sınıfa gidiyolardır. .sohbet ettik biraz.


klasik soru büyüyünce ne olacaksınız ? (valla nadir sorarım)


-mühendis , makine mühendisi


-boşver oğlum bak burda var bitane bi işe yaramıyor.(babamız)bu şehirde en çok inşaat mühendisi iş yapıyor sen inşaat m. ol.


-araştırma görevlisi


-yaaa güzel neyi araştıracaksın?


-bilmem ben herşeyi araştırmayı seviyorum.toprak olsun.


-ben mimar olcaaaam.


-hııım ne mimarı iç-dış-peyzaj hangisi ?


-ııı iç mimar olabilir.


-amanın olunca beni bul tamam mı? eee bende anca ozamana ev parası bulurum.beraber evi döşeriz......


-tamam teyze sen merak etme ben senden mimarlık için para almam.


-doynk...... :P zamane çocukları.........umarım olursun çocuk ve umarım iş de bulursun....




2 yorum:

  1. hehehe:))Aferin onlara...
    Mıkırcığın doğumunu hatırlıyorum yahu,yaşlandım böhüüüüüüüüüüüüüü:(((
    Ben de büyüyünce emekli olacağım.Valla da en büyük hayalim:)))

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...