17 Nisan 2011 Pazar

anneme

S         çiçek gelir yaprağım açar
U         kelebek gelir üstüne konar
E         al eline bir çiçek
D         etrafında gez dolan
A         ben annemi özledim
    E      çiçeğe kelebek kondu
    Z      uçtu gitti pir oldu
    G      bir ilake verdim birtane
     İ      evden çıktım dışarıya
            gezdim bahçelerde hopladım-zıpladım
            annem çağırdı beni
            geleceğim dedim sana
            asansöre bineceğim
            istediğin eşyaları getireceğim
İ     mektup kondurdum anneme
N   kalem verdim anneme
C   kağıttan uçak yaptı bana
İ     sonra uçurdum bi daha
      bidaha uçak yapmadım
   B      çiçek açtı kelebek kondu
   U      sonra uçtu kelebek
   R      yakaladım kelebeği
   C      anneme öpücüğü kondurdum
   U      çileğe koydum yedim.........


DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ANNE.....






baba eliyle abla destekli doğum günü hediyem...........  

1 yorum:

  1. ne kadar güzel! :) nice nice yaslara, dogumgunun kutlu olsun :)

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...