5 Mart 2011 Cumartesi

ohh rahatladım

sesimi duyan varmış.millette bir panik hali oradan oraya koşuşturup duruyoruz yahu...:))))))
neyse boşverin onları bunları da ben bu sabah başladım hayal pilavları yemeye :)
yataktan hiç kalkasım yok,vücudumun herbir hücresi ben buyadayım diyor ağrı sinyalleriyle.uzuuuuuun zamandır hep aynı hayaller var sabahları kalkınca.
şööööööööyle tertemiz bir hamam, işini bilen bir tellak, önce sıkı bir kese atıyor ben göbek taşına uzanmışım hiçbirşey düşünmeden ardından adını bilmediğim güzel kokulu yağlarla harika bir masaj.....................
hımmm rahatladım.
odama gidiyorum o rehaveti kaybetmeden yumuşacık bir yatağa bırakıveriyorum kendimi uykunun kollarına sabaha kadar hiç uyanmadan uyandırılmadan atıveriyorum........veee sabah kalktığımda hiçbir yerim ağrımıyor gayet dinlenmişim.kendimi iyi hissediyorum.üzerimdekileri çıkarıp rahat kıyafetler giyip hazır bir kahvaltıya oturuyorum.döküldü saçıldı düşünmeden kalkıp biraz havuzda yüzdükten sonra elime romanımı alıp odama çekileyim............................
eeeeee dahası ?
dahası bukadar .....
hayallerimin bile nekadar kısır olduğunu farkettim. şuanki en lüksüm deliksiz uyku bissürü şey düşünmeden hareket etmek hazır sofrada rahatca yemek ve o sofrayı toplamamak ................................
ne dersiniz ????????

6 yorum:

  1. senin bir tatile ihtiyacın var canım, hemde çocukları annene bırakıp:)

    YanıtlaSil
  2. hiç sorma o hayallerle gittim kayseriye ama tam tersi oldu bizimkiler aman ha üç çocuk ha beş çocuk sen alışkınsın deyip kendilerininkinide bıraktılar :P

    YanıtlaSil
  3. Isin zor Allah kolaylik versin,insalah en kisa sürede dinlenme hayalin tam gün icin gerceklesir,iyi pazarlar,sevgiler miniklere...

    YanıtlaSil
  4. Ne mi derim? "Sen son zamanlarda çok yorulmuşsun" derim:) Eee, normal tabii. Kolay değil 3 çocuğu çekip çevirmek. Evet evet, tatile ihtiyacın var. Madem Kayseri olmadı, başka bir yer bulmak lazım. Kolay gelsin, ne diyeyim?:))

    YanıtlaSil
  5. Yaz gelsin,tatil olsun.
    Ha bir de her şey çok güzel olsun mümkünse:))

    YanıtlaSil
  6. merhabalar,
    işiniz zor, biz atlattık bu yorgunlukları, yerine daha farklıları geldi tabi ama geçiyor işte bir şekilde,
    kolay gelsin...

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...