19 Şubat 2011 Cumartesi

neler yaptık neler

halamızı evlendirdik hatta şimdi oda bebek bekliyor :)))))

köyde doya doya toprak hava su elementleriyle bütünleştik. anneden izin almadan sokakta oynamak komşu gezmek zevkini tattık.akraba kavramını ögrendik.

son gün şaşkın anne ben arabanın arkasına eşyaları (elimde anahtarla) yerleştirip bir güzel kapagı kapattım arabada kendini kilitledi ..........anahtar mı nerde?

keh keh işi garantiye alıp koyduğum kıyafetlarin üstünde yani kilitlenen bagajın içindeeeeeeee.

noolcek şimdi? köy yeri akşam ve tatil ne güzel bir üçlü.sagı solu arandılar yok yok kimsecikler yok.aradan saatler geçiyor ensonunda babamızın çocukluk arkadaşlarından iki kişi bulundu birisi kaportacıymış.aldı levyeyi eline kapıyı biraz aralayıp tel yardımıyla kiliti çıt açtı saniyesindede alarmı kapattı hıııımmmm demekki hırsızlar böyle yapıyormuş.

kapılar tamam da bagaj açılmadı :(

arka koltuklar yatırıldı kapakta bir elin sıgabileceği bir delik bulundu oradan teker teker kıyafetlerimiz çantalarımız çıkarıldı.

tabii bu işlem benim anlattığım kadar kısa değil tam iki saat sürdü.:)))

bu sırada çay demlendi gençler toplandı başımıza biri bağırıyor

_ugur abiiİİİİİ pjamaların çıktııııııııııı

_yengeeeee bu senin kazagınmıııııı

rezil oldum sormayın iyiki çamaşır falan yoktu ortada :0

çok dalga geçtiler çoooooook.gençlere köy seyirliği olduk.

ensonunda çıktı anahtar ama bizim bütün kirli çamaşırlar döküldükten sonraaaaa :((((((

1 yorum:

  1. Halaya mutluluklar:)
    :)))İyi ki başka şeyler çıkmadı hehehehe:))))
    Ben de böyle şeyler bir tek benim başıma gelir diye düşünürdüm:))

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...