22 Şubat 2011 Salı

gelelim bana
ananemiz sayesinde çocuksuz gezmek nasıl birşeymiş onu hatırladım kısacık zaman dilimlerinde de olsa....
hele alışveriş yapmak ne kolaymış yalnız başına...
konuşmaların bölünmeden sohbet etmek arkadaşınla...
bu iyi geldi bana.
ama üç çocuğu alıp üstelik otobüsle bir yerlere gidebilmeyide öğrendim.sağolsun montessori grubunda konuşulurken rastladığım slıng bana ciddi kolaylıklar sağladı.ufaklığı ona bağlayıp diğer ikisinin de elinden tutup biraz rezil olarakta olsa bindim otobüse ve gittim gezmeye.hemde gezmeye ........
zamanında hep kızardım kadınlara ama şimdi ben yaptım. oluyomuş.
korkuları kırmak lazımmış.
korkular demişken hiç alakasız :)))))))
bir vakıf kreşinin velilerine seminerler verdim ve bundan çok müthiş zevk aldım.
daha öncedende çocuk gelişimi üzerine semineler vermiştim ama ozaman anne değildim.arada farklar var. artık konulara hem bir uzman hemde anne gözü ile bakarak anlatıyorum.tabii bu arada kendi açmazlarımı da çözmeyi ihmal etmiyorum.
kardeşler arası ilişki de ebeveyn nasıl davranmalı onun üstünde yoğunlaşmıştım.bu kadar haber yeter.bi sonraki postumuz bu konu olsun KARDEŞ KISKANÇLIĞI VE EBEVEYN DAVRANIŞLARI
görüşmek üzere

2 yorum:

  1. e aşkolsun haber bekledim ben senden ,numaramı vermiştim ya...döndünüz sanırım:((

    YanıtlaSil
  2. kardeşimiz yok ama olursa diye merakla bekliyoruz.

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...