30 Ağustos 2010 Pazartesi

son haberler

emanet bilgisayarıda nasıl becerdiysek bozduk ekranı negatif gösteriyor.
babamız bize ceza verdi almayacakmış yenisini ....
ikna etmeye çalışıyoruz.......:))
aslında adam haklı buhar makinesi,fotoğraf makinesi,çaycı,iki bilgisayar,şarj aletleri,derken evde elektirikli ne varsa bozduk. sanırım bu aralar negatif enerji yoğunluğumuz var :((((
kızlar iyi mıkırcık boyuna posuna bakmadan üç gün arayla iki diş çıkardı oda yetmedi aynı hafta popo havada baş aşağıda zıplaya zıplaya emeklemeye başladı şimdilerde oturmayı öğrendi benim bebelerim hep tersten gidiyorlar :))oda yetmedi koltuklara tutunup ayağa kalkıyor sanırım 7. ayına yürür:))kitaplığı keşfetti kemirmeye bayılıyor buda kitap sever olacak inşallah :))ek gıdalara geçtik fazla sorun çıkarmıyor.artık hayatımızda fazlaca var kızlarla oyun bile oynuyor.....
ablalar iyi, geçen hafta akdenizin dörtte birini yuttular ve sonra üç gece boyunca eve çıkardılar ama geçti şükür.
bu aralar legolardan oteli havuzu her türlü imkanlarıyla tatil siteleri inşa ediyorlar banada beş odalı olan suiti kiralıyorlar :))) tabiii mıkırcık bozmazsa :)))
karıncalar koloniyi genişletip tüm eve yayıldılar özellikle mıkırcığın kusmuklarını anında keşfediyorlar yakında bizi evden atarlar sa şaşırmam :(((
ramazanıda burda geçirdik umarım bayrama gideriz ananeye ......
babamızın mersindeki işi bitti ankaradaki ihaleyi almaya çalışıyorlar yine yol görünecek :((
benmiiiiiiii
ben inatla ve büyük zevkle oruç tutmaya devam ediyorum kilo verdim verdiğim kiloları mıkırcık alıyor...buda herkesi şaşırtıyor...:)))))
bissüüüüüürrü kaygının içinde -hayat hızla akıp gidiyor ............sizi özledim,

10 yorum:

  1. ne çok haber birikmiş sizin evde
    sağlığınız keyfiniz yerinde olsun da önemli olan o , öptüm prensesleri...

    YanıtlaSil
  2. Aferin mikirciga,bende sizi merak ediyordum,insallah bilgisayarinizin yenisi gelir bir sürpriz olarak:)

    Sevgiler hepinize...

    YanıtlaSil
  3. Filizcim mıkırcığına maşallah sizden haberler almak güzeldi. Arayı çok uzatıyorsunuz. Umarım elektronik eşyalala aranızdaki problemler çözülür :)

    YanıtlaSil
  4. oooo hoşgeldiniz diyecektim ama erken olacakmış iyi tatiller

    YanıtlaSil
  5. Babam olsa kızardı:
    Geçmişteki insanlar acaba sizin gibi cep telefonu mu verseler çocuklara!!??Oynayıp dursunlar verin elektrikli ne varsa aferinnnnn!!
    Yukardaki sözü ikiz babası ve annesi olan kuzenlerime söyledi.Pehh kendi torunları nasıl olacak acaba:))Büyük mü konuşuyor ne:))

    YanıtlaSil
  6. öperim kızlarıda annelerinide :)

    YanıtlaSil
  7. Ailenle birlikte tatlı,huzurlu bir bayram diliyorum annecik...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hayat devam ediyor işte. ( ne alakaysa? )

    YanıtlaSil
  9. Thank you for always providing great content
    and a good community!

    [url=http://www.interspiresubmit.com]seo software[/url]

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...