9 Temmuz 2010 Cuma

üç çocuklu günler


üç çocuk helede yaş aralığı az olunca gerçekten zor oluyormuş itiraf ediyorum.tabiri caizse 'eline ekmek verip sokağa saldıktan sonra büyür ne olacak'' ama benim gibi takıntılı düzeyde,herşeyi düşünen ve yapmaya çalışan ,tek başına tabiiki birçoğunu başaramayan ve sonunda strese girip ağıtlar yakan bir anneyseniz işiniz dahada zor.


bazen salıveriyorum doğalarına bir müddet bırakıyorum kürekleri .....yooooook sen bıraksanda onlar bırakmıyor.öğrenmenin zevkine vardılar ya çevre çocukları gibi herhangi bir oyun- etkinlik yeterli gelmiyor.parkta bile kay kaydan kaymak yerine ellerinde mercek inceleme yapıyorlar.:))

mıkırcık 5 ayı bitirdi yatmak istemiyor etrafı elleme merakından da oturduğu yerde duramıyor yüzüstü pat düşüyor...herkese gülücükler atsada annesinden başka kimse ellemesin istiyor .:))

boncuk ağlama krizlerini zaman zaman tekrarlasa da faaaliyet yaptığımız zaman sakinliğini korumayı başarıyor.meraklı minik dergisi ve diğer kitapları elinde dolaşıyor...

ablamız karşı komşunun oğluna ilgisini gizliden gizliye sürdürüyor hani oda boş değil.dün akşam balkondan balkona ''hadi birbirimize canım diyelim,yarın hepbirlikte parka gidelimmi?''konuşmalarıyla bizleri kahkahalara boğdular...:)))

kızlar mıkırcığı ana kucağına yatırdığımda bir bakıyorum sürükleye sürükleye odaya çekiyorlar ,biz uçağa bineceğiz pilot bebeklerinizide alındiye anons yaptı diyorlar.çantalarına mutlaka yedek kıyafet alıp odalar arası uçakla seyehate çıkıyorlar.

-anne sende işini çabuk bitirde bizimle gel'':((


ah ah annenin işi bitiyormu ki? allah tan mersin mevsim normallerinin altında seyrediyorda hala nefes alabiliyoruz.tatilide o yüzden temmuz sonuna erteledik.

dün kızlar herzamanki gibi çalan telefona koşup ellerine alır almaz *iyiyim sen nasılsın annem buuucuya bakıyor.buuucu büyüyünce gelcez bize geeeeel''repliklerini tekrarladıktan sonra bana uzattılar zavallı çağrı merkezi sekreteri neye uğradığını şaşırmış vaziyette ...... beyin evi değilmi?diye sordu...hayır yanlış aradınız cevabı üstüne sağolun kızlara selam diyerek kapattı......

bizden bu günlük bu kadar....yarına da yazı hazırlamak istiyorum hayırlı cumalar...

6 yorum:

  1. :)okurken gülümsedim ama bu koşturmacanın içinde olmak zor olsa gerek gerçekten..Kolay gelsin canım ama eminim onların varlığı enerji veriyordur insana..

    YanıtlaSil
  2. çok şekersiniz yaa:)
    valla helal olsun, yaş aralığı kısa ve üç çocuk, kayseri'ye gelicek misin ben ankara'dayım:(sevgiler hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  3. evet ZEYNEP anne = herşey ama annelik = hayatın en tadılası keyfi.
    ıyyyyy şuan üstüme kaka yapmış olsada :))

    YanıtlaSil
  4. serra ramazanda gitmeyi düşünüyorum.sizi görmek isterdim.belki ankaraya da uğrarız bizim işimiz belli olmaz her iki haldede sana ulaşabileceğim bir no yazsana

    YanıtlaSil
  5. Üç çocuk, aynı anda üç farklı yerde olabilmeyi gerektiriyor sanırım.
    Değişik bir deneyim olsa gerek...

    YanıtlaSil
  6. üç çocuk, allah kolaylık versin ama eminim onunda farklı güzellikleri vardır.. eğlenceli bir şenlik havası vardır evde..

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...