28 Temmuz 2010 Çarşamba

insan kınadığını yaşamadan ölmezmiş

bu fotoğrafın çekildiği gün yani 30 mart 2006 yeni anne olmuşum.


*bu gün bana bebeğin 6 ayına gelecek ve sen onu sağlık ocağındaki ebenin kontrolleri dışında hiç bir doktora götürmeyeceksin deselerdi
*bu gün bana daha beş aylık bir bebeğin eline ekmek verip somurmasını büyük bir zevkle izleyeceksin deselerdi
*bu gün bana ek gıdaya başlarken bebeğine un kavurması mama yada muhallebi yapmayı hazır mamalara tercih edeceksin deselerdi
*bu gün bana komşun bebeğine bulgur pilavından kendi eliyle bir tutam yedirecek sende sesini çıkarmayacaksın deselerdi
*bu gün bana bebeğini hiç çekinmeden yalarcasına hatta ağzından bile şapur şupur öpeceksin deselerdi
..............................bunlar gibi bisürüsnü ...............ve.....
*bu gün bana bu fotoğraftan tam üç tane çekeceksin deselerdi
onları saçmalamayın diye azarlar üstünede oturur hiç üşenmeden bi ton bilgi aktarımında bulunur neler söylerdim neler .
ah insanoğlu ah :P

9 yorum:

  1. :D ne kadar haklısın .
    kucağına alma alışır ,öpme mikrop kapar ,off,bitmezzz....
    demek o yüzden son numara çocuklar rahat büyüyorlar.hani bzm babalarımız filan küçük kardeşlere daha toleranslıdır muhabbeti.
    öpüyorum 4ünüzü de
    şule-bilge

    YanıtlaSil
  2. çocuk yetiştirmek gerçekten çok ilginç , anne olmadan yaşamadan söylenilen herşey boş gibi geliyo bana.
    öpüyorum o miniciğin ayaklarını...

    YanıtlaSil
  3. ee etme bulma dünyası :)
    hep böyle güzel şeyler bulman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  4. duygularını ne güzel özetlemişsin,herşey kitaplardaki gibi olmuyor değil mi?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. biz ne kadar kılı kırk yarsak, okuyup ufkumuzu genişletmeye çalışsak,aman herşey süperolsun şöyle olsun böyle olsun da desek çocuklar konusunda su yolunu buluyor sanırım:)

    YanıtlaSil
  6. bayıldım:) çok ama çok doğru:)

    YanıtlaSil
  7. :) Gülümseyerek okudum. Neler değişiyor değil mi :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Büyük lokma ye, büyük söz söyleme.

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...