23 Haziran 2010 Çarşamba

mahalle baskısı mı dediniz ?

- aaaa üçüde sizin miiii ?
* eveeet ( yok yarısını komşudan ödünç aldım )
- arabadaki oğlan mı ?
* hayır kız ...
- üçüde mi kız ?
* eveet...
- oğlan mı aradınız? (kulağıma eğilerek söylenir)
- hayır ilki çok tatlı geldi seri üretime geçtik...(seri üretimin içeriğini anlamazlar ama şaşkın bir ifade ile gülerler ben gülerek söylediğim için ...)
- tüh oğlan da olsaymış...neyse kız daha iyi boşver....
* yooo ben memnunum ...
- olsun insan değişik istiyor.bi tanede oğlan olsaymış
* takdiri İlahi....ama ben mem-nu-num .....
- boşveeer oğlanıda bir kızıda üç tane yeter yapma bi daha!!!!!!!!!!!
* olur... ( sadece konuyu bitirmek için ....yoksa söylenecek çok söz varda... )

hem ne demiş düşünür...

'' cahillerle tartışma zira başkaları aranızdaki farkı anlayamazlar.''

nerden mi çıktı bu replikler ?
hepberaber dışarı çıktığımızda asansörden başlayarak bütün gezimiz boyunca yapmak zorunda bırakıldığım muhabbetlerin bir kısmı.....
eminim sizde karşılaşıyorsunuzdur aynı baskıyla .............

13 yorum:

  1. çatlasın düşmanlar.benim de artık 3 çocugum var..

    YanıtlaSil
  2. Suincim,okuldaki bayan öğretmen arkadaşlarımın hepsi üçer kız kardeş:)Bazen öyle hevesleniyorum ki onlara,gerçekten çok güzel bir duygudur,ablanın kız kardeşinin olması...Benim ablam olmadığı için çok sevdiklerime ablacık demek hoşuma gidiyor.Sen aldırma insanlara ya:)Bana da sen niye evlenmedin diyolar:))))
    Baskılar bitmez,ama ben kulaklarımı tıkayınca da hiç bir ses beni etkilemeeeez:))

    YanıtlaSil
  3. evet canım anlamazmıyım seni
    iki tane de ben de var , tüh bu oğlan ossuymuş:))
    onlar bana teselli veriyor , ben onlara acıyorum, sevgiler öptüm prensesleri..

    YanıtlaSil
  4. Of of, işin zor valla Filiz :))) Her defasında aynı sorgu sual çekilir mi?

    YanıtlaSil
  5. :))) Sinirleri bozuluyor insanın okuyunca bile, birebir yaşamak nasıl can sıkıcı oluyor biliyorum..Ben dayanamayıp cevabı yerleştiriyorum..Uzun zamandır karşılaşmıyordum, ta kii bu hafta sonuna kadar..Bir yakınımız ikinci ne zaman gelecek diye soruyor.. bende bilmem ne zaman yapalım, ne zaman bakmaya müsaitsiniz? dedim..Bakakaldı:))

    Yaa çok özletiyorsunuz kendinizi..Minişleri çok özledim..

    YanıtlaSil
  6. Evet, ne çok konuşuyor bu insanlar. Bazen işiniz yok mu sizin, biraz susun diye bağırasım geliyor

    YanıtlaSil
  7. hahahah karşılaşılmaz mı?
    Bizde de şu konuşmalar oluyor.
    aaaa ikiz mi?
    Bakayım benziyolar mı?
    Biri erkek mi
    bak mutlaka bitane de oğlan doğur?
    (Oldu özel siparişle oluyo sanki)
    Bizde ikiz gibi büyüttük.
    Ne güzel bi kerede çıkardın işte.
    v.s.v.s.
    öperim.

    YanıtlaSil
  8. boşverin ya.takmayın kimseyi.bizde 4 kız kardeşiz. çok güzel bişey.kız çocuk gibi varmı ya.çok şanslısınız bence.onlarda şanslı. çocuğum olsa yine kız isterim.hatta 3. ye olsa onuda kız isterim...tabi önce sağlıklı olmasını..

    YanıtlaSil
  9. :))) herkes diyo valla bunun sonu yokki bir 1 taneyiz soruyorlar 2. nerde diye yahu daha kendime gelemedim bu kendini hazır hissetmekle ilgili değil mi? 3 kızınla güzel günleree..

    YanıtlaSil
  10. benim favorim 3 kız :) biz 4 kız kardeşiz ve gerçekten çok özel, bu konuşmalar hep sürer gider :)

    YanıtlaSil
  11. Konuşmadan düşünmek yerine düşünmeden konuşunca böyle oluyor.

    YanıtlaSil
  12. :)hamileyken
    kız mı erkek mi
    kız
    yaaa olsun oda evlat
    sevilier hayırlısı olsun:(:(
    deli ederlerdi beni

    YanıtlaSil
  13. Ne çok isterdim bir kız kardeşim olmasını, çok şanslılar kuzular..Nedense herkesin başkasının hayatı ve seçimleri üzerine fikri oluyor, bir de beyan etmekten çekinmiyor ya bana ilginç gelen bu işte:) sen tıka kulaklarını, 3 kız annesi olmanın keyfini çıkar. Her biri arkadaş olacak sana büyüdükçe
    hem de ne arkadaş :)

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...