27 Haziran 2010 Pazar

em-zir-me-li


sevgili elif her zamanki gibi güzel bir hareket başlatmış... bu konuda tüm annelerin ve anne adaylarının sıkıntılı olduğu bir gerçek.
ben evde olduğum halde mahalle baskısı yıldırıyor.ilk anne olduğumda ciddi bunalımlar ve ikilemler yaşıyordum
- bişey vermiyomusun ? ,su ver bari ...yazık susamış bak havalar çok sıcak ....biz şunu verirdik bunu yedirirdik............vs malum hepimizin duyduğu cümleler...
allahtan artık yolunu buldum veriyorum yaptım gibi cümlelerle geçiştiriyorum.
hadi tüm hanımlar sizde bu harekete destek verin ve bol bol emzirin.göğsünüzü cinsel bir obje dışındada gayet elzem bir işe yaradığının zevkine varın.....




http://blogcuanne.com/emzirme-reformu/

4 yorum:

  1. destekliyorum fikirlerinizi :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir paylaşım,teşekkürlerrrr...

    YanıtlaSil
  3. Anne sütü iyi bi şey.
    Anneler süt verin.

    YanıtlaSil
  4. Emzirmek çok önemli gerçekten. Ben kızıma sadece 3 ay ( o da zar zor) anne sütü verebildim. Maalesef sütüm tamamen kesildi daha sonra. Psikolojik olduğunu sanıyorum. Keşke en az 6 ay verebilseydim ama olmadı... Şu mahalle baskısı da insanı bezdiriyor. Aşağıdaki yazını da okudum. Kız oldu, erkek oldu, ne yediriyorsun, şudur budur... Herşeye karışırlar. Herkesin bir fikri vardır mutlaka. Akıl verirler sürekli. Daha dur; "Hala yürümüyor mu, konuşmuyor mu, aaa, geç kalmış" vs.ler de gelecek arkadan. Yapılacak tek şey var: Oralı olmamak. Aynı senin yaptığın gibi "he he" deyip geçecek, kendi bildiğin yoldan gideceksin canım:) Sevgiler.

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...