2 Mayıs 2010 Pazar

kadın ve erkek

bir gün adam eve elinde kocaman bir turşu kavanozuyla girer,( 30 yıla yakın bir zamandır evli olduğu karısına)
-al karıcım bu turşunun etiketini okudum içinde katkı maddesi yokmuş.arkadaşa da danıştım yiyebilirsin.
- kadın teşekkür eder ve kavanozu mutfak masasına koyar, daha sonra odasına giderek ağlamaya başlar.
iki uc duyguyu bir arada yaşamıştır;
*mutludur çünkü; kocası yıllardan sonra ilk kez, kendisi olmadan onun için bir ürün almış hatta çok önem verdiği katkı maddesi olmamasına dikkat etmiştir.
*mutsuzdur hatta çok yıkılmıştır,çünkü; kadın çocukluğundan beri ağzına turşu koymamıştır turşudan nefret etmektedir ve bunu çevresindeki herkes bilir...

iyi pazarlar

7 yorum:

  1. saçıma iltifatına tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. şimdi bu adam iyi niyetlimi kötü niyetlimi anlayamadım::))))ama eminim unutmuştur eşinin turşu yemediğini.böyle incelikleri pek hatırlamazlar çünkü, kötü niyetlerinden değil yani ::))) zekalarını işlerine geldiği zaman kullandıklarını düşünüyorum::)))

    YanıtlaSil
  3. elifciğim
    unutmuşmu adam 30 yıla yakın evli olduğu karısının sevmediğini bilmiyor.haklısın işlerine gelmeyen bir durumda zekaları çalışmıyor....

    YanıtlaSil
  4. Gönlüme layık olanı ver yaraaaabbbiiiiiiiiiiiiiim:))
    Öyle olursa tam süper olacak:))
    Ben bi kavuşayım da,her şey güzel olur inşallah:))
    Bu arada ben turşuyu çok severim:)

    YanıtlaSil
  5. :)
    hem iyi olmuş hemde gülünesi.. en azından bişiy almış ama ya almasaydı, hiç almaması daha kötü değil mi.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. tüh tühh yazık kadına
    http://denizkayra.blogspot.com/

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...