5 Mayıs 2010 Çarşamba

Bebeğinizden Mektup Var,

CANIM ANNEM;
beni dünyaya getirdiğin için çok teşekkür ederim...anneciğim sağlıklı büyüyebilmem için herşeyden önce sütüne ihtiyacım var.belki senin uykularını böleceğim,sık sık emmek isteyeceğim ama ben sağlıklı büyümek istiyorum.bana kesinlikle emzik biberon verme.hem onlarla uğraşmak senin içinde zor olsa gerek.ben mikrop kapmayayım diye her yere düştüklerinde onları yıkayacaksın.kaynatacaksın.oysa senin sütün ne kadar temiz, sağlıklı, lezzetli,tam istediğim sıcaklıkta.tıpkı senin gibi.ben seni istiyorum anne.
senin kokunda ve sıcaklığında doyasıya emmek ve büyümek istiyorum.senin sütünü ve seni seviyorum.bu arada babama da birşey söylemek istiyorum.
SEVGİLİ BABACIĞIM;
benim anne sütünü alabilmem için senin yardımına ihtiyacım var.nasıl mı ?
lütfen anneme destek ol.sıkıntılarını gidermeye çalış.zorluklarla karşılaştığında yanında ol.annemin sütüne ve size çok ihtiyacım var.BENİ BUNDAN MAHRUM BIRAKMAYIN.birbirinizi ve beni çok sevin çünkü ben sizi çok seviyorum.

******************
mıkırcık olduktan sonra hastaneden çıkarken nazar boncuğu ile süslenmiş çok cici bir zarfın içinde elimize tutuşturdukları bir mektuptu. paylaşmak istedim....

9 yorum:

  1. Ne güzelmiş, içim bi hoş oldu okuyunca :)

    YanıtlaSil
  2. Ezgiideeen mektup var:
    Sevgili Suincimmm,beni de kuzularından kalan zamanda ihmal etmediğin için teşekkür ederim.Anneliğin her anne gibi sana da yakıştığını düşünüyorum.Çocuklarınla sağlıklı,mutlu,huzur dolu seneler diliyorum.Kendime de ömrüm uzun düğünüm güzün olsun dileklerimi ekliyorum:))(güldüm hehehe:))
    Son cümledeki güz kısmı değişebilir tabi:)

    YanıtlaSil
  3. Keşke sadece çocuklar değil tabiyatta yaşayan her canlı bize mektuplarını verebilseydi... Keşke...

    YanıtlaSil
  4. keşke oyumben bizde o mektupları okumak için zaman ayırabilseydik...

    ezgicik
    bencede güzün olmasın şöööyle sıcacık bir bahar sonu yaz başı ne güzel olurdu :)

    zeynep
    evet yaa bende çok tuhaf olmuştum.

    YanıtlaSil
  5. Anneler günün kutlu olsun prenseslerin annesiiiiiiiiii:))
    Sana onyüzbin papatya gönderiyorum sevgimle birlikte...

    YanıtlaSil
  6. Anneler günün kutlu olsun süper anne !! 3 çocuk olunca otomatik ol. "süper" kıdemeniz elbette :))

    YanıtlaSil
  7. Sayfamda bir ödül var:)
    Acaba kimin kimin?:)))

    YanıtlaSil
  8. Ne harika bir mektupmuş..
    3 güzelliğin güzel annesi, Anneler günün kutlu olsun..(Geç yazabildim özürdilerim)

    YanıtlaSil
  9. Çok çok güzel bir mektupmuş ...bir tuhaf oldum..

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...