8 Nisan 2010 Perşembe

yaşasın olmuyor

yuuupppiu !!!!!!
bu gün itibariyle 67 günlük olan mıkırcık hanıma artık birçok tulumu ,şapkası olmuyor. yani bu hayatta birşeylerin olmamasıda güzel birşeymiş :-))))
kahvenizi içmeye bir müddet daha gelemeyeceğiz :(
anneannemizi gönderdik teyze ve kuzenlerimiz taaa kıbrıslardan geldiler.5 çocuk iki kadın vay babamızın haline :))
neyseki oda halinden pek şikayetçi değil.
tatlı yorgunluklar şimdilik bizi sizden alıkoyuyor.biz gelene kadar arkadaşım eşşek şarkısını ararken bulduğumuz bu sevimli ninniyle sizi başbaşa bırakıyoruz.görüşmek ümidiyle..........



http://video.eksenim.mynet.com/furkan0766/esekli-ninni/135936/

17 yorum:

  1. Bak şimdi ben de mutlu oldum çünkü ne demek istediğini çok iyi biliyorum

    YanıtlaSil
  2. E tabi hücre çoğalması oluyor. İyi bi şey bu.

    -oyumben

    YanıtlaSil
  3. O günlere geri döndüm birden Filiz. Maşallah mıkırcık hanıma aynı hızla küçültsün tüm kıyafetlerini inşallah...

    YanıtlaSil
  4. yaaaa bende görmek istiyorum o miniği :(en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  5. Evet anneler bilir ve anne olmayanlar maalesef anlamaz. Kardeşim amma abartıyorsun abla diyor bazen, anne olunca anlayacaksın diyorum :)))

    YanıtlaSil
  6. anneler bilir dimi :)))ELİF ADA

    OYUMBEN
    hemde öyle güzel birşey ki...

    YanıtlaSil
  7. Küçülmüşleri toparlayıp kaldırmak kadar güzeli yok dimi ?:)

    YanıtlaSil
  8. sakla annesi büyünce gösterirsin bak bunun içine sığıyordun diye:)ne güzel çoluk çombalak, kalabalık,insan zamanın nasıl geçtiğini anlamaz..sevgiler

    YanıtlaSil
  9. MELDİ
    inşallah hepimizin çocuklarınınki küçülçün çabucak.

    ASYASELDA
    bencede enkısa zamanda görmelisin...

    BAHAR
    engüzel şekilde anlasın inşallah.eminim bizden fazla abartacaktır.

    YanıtlaSil
  10. Filizciğim okul günlerinide görürsün inşallah kızlarının evin kalabalık olması da ne güzel tadını çıkar. Türkan marifetlidir şimdi kaç çeşit yemekler hazırlamıştır kimbilir. Herkese çok selam Sizleri ö p ü y o r u mmmmm

    YanıtlaSil
  11. ZEYNEPCİM
    kaldırmak değilde artık tamamen evden çıksınlar istiyorum.geçen sefer birine veririm diye kaldırmıştım yine bana nasip oldu :))

    SERRA
    tabiii birkaç özeller duruyor ilk ayakkabı falan gibi.helede anane örgülerini torunlara inşallah.

    RÜZGAR
    sorma şimdiden gidecekler üzüntüsü bastı bile :((
    yemekleri bırak bana çanta yaptı kurdeleden komşular bayıldı.beşiğimizide yeniledi ohhh....

    YanıtlaSil
  12. olsun sonra yazarsın pozitif düşüncelerin buraya kadar geliyor

    YanıtlaSil
  13. Uyusun da büyüsün.Ezgi örtmeni okutsun onu:)

    YanıtlaSil
  14. ÖMERTUNA
    olmazmı çoluk çocuk,en güzeli ablamla bir arada olmak harika...

    EZGİM
    aa olmayacak birşey değil olsa ne harika birşey olurdu.dilek kutumuza yazalım.

    YanıtlaSil
  15. inşallah sedefcim sağlıkla

    YanıtlaSil
  16. maşallah kocaman olmuş en minik kardeş:)bizde ise enden hala oluyor kıyafetler:( neyse ki boyları hep kısa geliyor...

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...