22 Nisan 2010 Perşembe

sevgili mektup arkadaşım

evvela gecikmiş bir teşekkürle başlayalım.
türkan teyze sağolsun dayanamadı fotoğraf makinesiz oluşumuza
unutuverdi giderken
seni şooooook sevdim.buuuuuk kadarrrr.çabuk gellllllll.


süper anneler(montessori tabiiki) grubundan yine güzel bir fikir çıktı bizde dururmuyuz atladık hemen mektup arkadaşlarımıza yazıverdik birer mektup verdik postacı amcaya :)))

boncuk hanım
-''buuu sensin buuuu zeyneeep baron'' diye diye yaptı resimlerini.bu aralar favori çalışmaları pastel boya olduğu için diğer çalışmalara bakmadı bile.sulu boyaları beğenmedi parmak baskısını kurumaya bıraktığımız yerde buruşturdu derken istediği oldu pastel boyalı çalışmalar gönderildi.
göndermeden öncede böyle poz verdi.buucu çüçük yapamaz demi anne ?:))
ablamız olayın daha bir farkında olduğu için birkaçkere fikir değiştirdi hatta zarfa koyarken bile bu olmamış deyip püskürtme resmi çıkardı ipek'in resmini yaptı.birde not ekledik kural dışı olsada: herkese ''senin kardeşin varmı ? ''diye sorduk.
Asya, İpek, Dilay bunlar sizin için .sizinkileri dörtgözle bekliyoruz. Asya yazmayı unuttuk çiçeklerin altında ki yeşil kıvrımlar solucanmış ona göre :)))
zarfları kapattık, üzerlerini yazdık, süslesek nasıl olur diye düşünürken; buda kural dışı oldumu bilmiyoruz, tükenmez kalemle resimler yaptık. yanınada ne yaptığımızı yazdık. Susan Striker teyze kızcak ama ! :))))
mıkırcığı uyuttuk babamıza bıraktık koşa koşa postaneye gittik.postanede sıra bekledik ATATÜRK resimli pullarımızı aldık,biir güzel yaladık :))yapıştırıp postacı amcaya verdik. umarız tam zamanında ellerine ulaşır.
mektubumuza son verirken büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperiz.
s.i.f.

10 yorum:

  1. çok güzel,lakin filiz sen bir bebiş koymuştun o da yegenin değil miydi,hatta gecen gun emineyle de konustuk profilinde yazıyor ya 3 diye,yegeninden mi söz ediyo dedik.ben mi kaçırdım ya.hayırlı olsun,kusura bakma,mail grubunda imzanda gördüm bugun de.öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Ekin de zarfları boyamıştı Filiz :) Coşunca dıuruduramadım :)) Kızların ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. kızların çok güzeller filizcim bayıldım oğlumamı alsam yaş farkı sorun olurmu yaa? Olmadı ufaklığı alırız:))

    YanıtlaSil
  4. Allah bağışlasın bu 3 prensesi Filiz'cim, çok tatlılar maşallah, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. sagol sulecim
    olurmu öyle şey,benim hızıma kimse yetişemiyor:))
    saka bir yana yakın zamanda yiğenim için bir post hazırlamıştım ondan karıştı.
    bizim 1şubat itibariyle bir ufaklığımız daha oldu darısı başınıza.:)))

    YanıtlaSil
  6. BERNA
    bu onların mektubu değilmi ne isterlerse yaparlar...

    SERRA
    o sizin güzelliğiniz gadasını aldığım.

    ÖMERTUNA
    canım ya sağol yalnız sorun yaş değilde bizim kızları babası vermeyecekmiş.''oh ben özene bezene büyüteyim elin oğlu alıp gitsin yok öyle yağma diyor'' üstelik benim babamın yanında dedmişti bunu :))))

    YanıtlaSil
  7. Bana da evinizde bir köşe hazırlar mısınııızzzzzz?.Küçük Ezgi'nin yanına.Verin boya kalemlerimi de:)
    Bir de öğretmenim ol mümkünse:)
    Çocuk olmak istiyorum:)
    Gerçi kırıntıları bünyemde mevcut hala:))))

    YanıtlaSil
  8. ezgim daha öncede dedim bak yazda geldi mersinde bir evin, yatağın ve emin ol boşbir sandalyen bile var...ama noolur gelde sen bizimkilere öğretmenlik yap.ben biraz tenefüse çıkayım hatta birzda boş dersim olabilirmi?

    YanıtlaSil
  9. Ciddi bir yetenek.
    Güzelliğin resmi bu...

    YanıtlaSil
  10. güzeller döktürmüş yine, çok güzel resimler bunlar kızlar, harikasınız...inciiiiii suedaaa öpücüüüüüük...burcumun bu pozu herşeye değer doğrusu çok mutlu olsum kızlarımı görünce. sizi çooook seviyorum.

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...