17 Mart 2010 Çarşamba

sütteyzesiyim

onsekiz mart ikibinaltı
kucağıma geldiğin gün öyle ısınmıştıki içim
karnımdaki kuzeninin nadir attığı tekmeleri bile sıklaşmıştı
o çekik gözlerinle çıldır çıldır bakıp kustuğun günleri unutmamak için
çektik bu pozları.
ikibinyedi
o gözlerin bu hale geleceğini kim bilebilirdi ?
ikibinsekiz
ve birgün ikinizin lazımlık kavgalarını
-benimde çişim geldiii filiş teyşeeee lerini duyacağımı
ikibindokuz
aaaa türkan bu kız kime benziyoooooo?

sana değil hayatım asıl bana benziyoooo ?
sütüm yaramış hıh.......:P
eceeeeeeeeeeeeem
sarı prensesim benim.mutlu yıllar....
ve türkanım ve lö şener
iyiki bu güzel kızı doğurmuşsunuz.
hepinizi çoooooooooook seviyorum.....






7 yorum:

  1. İyi ki doğmuş Ecem..Mutlu yıllar diliyorum..
    Senin fıstıklar ne yapıyorlar? Özellikle de minik Burcu?

    YanıtlaSil
  2. tatlı şekerim iyiki doğmuşsun. Kendisi çok güzel maşallah bir de dilli ki allah uzun ömürler versin sağlık ve sıhatle............

    YanıtlaSil
  3. ODİL CİĞİM teşekkür ederiz
    bizimkileri sorma ablamızın doğumgünü yaklaştığı için ayakları yere basmıyor.boncuk iyileşti ama mızmızlığı kaldı sürekli kucakta.mıkırcık isilikten ve pişikten kurtulamıyor,battaniyesini açıncada hemen hapşuuuuu.
    RÜZGAR dili varda telefonda konuşmuyor.artık gelince sus ece ler başlar :)))

    YanıtlaSil
  4. Aman çok tatlı bir bebişten nasıl güzel bir minik hanıma dönüşmüş Ece. Nice nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  5. Papatya gibi bir kız,maşallah,iyiki doğmuuuş.Öperim yanaklarından.Çoook sevimli:)
    Benim de küçüklük resmimi koysanaaaa:))Yorum alalım hehehe:))))

    YanıtlaSil
  6. annelerin en tatısı, teyzelerin en kıymetlisi ne sevindirdin bizi...canım benim bir kez daha geçti gözlerimin önünden o güzel günler....teşekkür ediyoruz ve seni çook seviyoruz....

    YanıtlaSil
  7. ELİFADA teşekkürler

    EZGİM senin küççüklük resmini nerden bulacağım ben adresime göndersene

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...