22 Mart 2010 Pazartesi

ezgiye sobe


Kum Saatine Bakan Küçük Peri Kızı (25 Yaş Şiiri)

Peri kızı,
Korku hırsızı.
Kaba yüreğime düşen,
Nisan damlası.
Artık,
Doldu ömrün yarısı.
Çevir artık saati;
Dışarı aksın,
Acının kalan yarısı.

Ümit Yaşar Karadeniz

kendisini blog macerama başladığımda tanıdım. öğrencileriyle yaşadıklarını öyle tatlı bir dille anlatıyordu ki , yaptığı işten mutlu olan idealist bir öğretmen olduğu her cümlesinden anlaşılıyordu.bu zamanda böylesini bulmak zoooor.
zamanla öyle bir bağ kurduk ki şu sanal alemde... oğlum olsa sevdiği varmış yokmuş dinlemez alırdım heralde :)))alttaki fotoyu görünce anlarsınız.

bugün onun doğum günü ve bu yazıyı kendisi yorumlarda istemiş olsada yazdığımdan haberi yok. :P fotolarıda kendi bloğundan arakladım :P

kendisi bugün itibariyle 25 yaşına basmış bulunuyor..........

bizim kızların şarkısıyla : iyyykin doooğdun esgiiiiii25 kocaman yılı geride bırakırken geçen sene kendi doğumgününde yazdığı yazığı tekrar paylaşmış bloğunda.o,yazıya ve sevgi dolu yüreğini döktüğü diğer yazılarına bir göz atmak isterseniz http://www.ezgilimelodi.blogspot.com/
bu vesile ile bir mimde ben başlatayım

1* seçtiğiniz bir bloggeri sizin gözünüzden anlatın.
2* bloğundan bir fotoğraf araklayarak yayınlayın.
3* beğendiğiniz yazısına link verin.

ben kamerayı
arkadaşlarıma çeviriyorum.
(daha birsürü kişi yazacaktım da o zaman kızıyorsunuz:)
bu sobe senin şerefine ezgilimelodi:P sende yazmayı unutma :P

8 yorum:

  1. :) Çok güzel bir sobe olmuş, aldım sobemi teşekkürler :=)

    YanıtlaSil
  2. oyyy çok sevindirik oldum ben yaaa:))ne yalan söyleyeyim tahmin etmiyodum.çok mutlu oldum.şuan okuldayım.cep telefonundan yzıyorum.eve gidince ayrıca teşekkür edicem.çoooook teşekkürler suincimmm ..Ezgi

    YanıtlaSil
  3. Mim'de beni de hatırladığın için teşekkürler Filizcim. Yakında blogcu arkadaşlardan birinin kitabını tanıtmayı düşünüyordum zaten. O arada bloğunu da tanıtırım. Bu şekilde mimin gereğini yerine getirmiş olurum, değil mi?
    Ezgi'nin doğumgününü de buradan kutlayayım, fırsat bulmuşken... Nice yıllara Ezgi:))

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. GÜCÜBE
    birşeydeğil canım :)

    SİHİRLİYAZILAR
    aaa ne demek sizi unuturmuyum hiç!!

    ADSIZ EZGİ :=)
    aslında adresini bulamadım yoksa kızlarla güzel bir hediye hazırlayacaktık...
    artık bir dahaki seneye...

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşın iyi ki doğmuş..Güzel bir mim başlatmısın..Sağol canım..

    YanıtlaSil
  6. ne kadar ince düşüncelisiniz iyiki arkadaşım dalgaları aşmak bana bu bloğu açmış ki sizleri tanıdım sevgi ve dostlukla...

    YanıtlaSil
  7. hep dediğim gibi sanal manal dostluk güzel şey

    YanıtlaSil
  8. Filizciğim ben buraya yorum bırakmıştım ama yine teknik bir arıza oldu sanırım.Kaç gündür aklımda mimin hemşom, çok çok beğendim :)

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...