6 Mart 2010 Cumartesi

çanta mı?

sevgili ensar beranın annesi
http://heranyeniden.blogspot.com/ bizi mimlemiş
makinemiz halaaaa yok...son zamanlardaki favori çantam şekil 3-5 te görünen.hani doğum hediyesi almak isterseniz ha-yır demem :P

battaniye kıpırdamadan (mıkırcık), boncuk bağırmadan, ablamızın çizgi filmi bitmeden hazır 15dk.dır da oturmuşken kısa bir derleme yapayım.

aslında kendime ait bir çanta kullanmayalı çooooook zaman oldu.son zamanlarda da karşı caddedeki avm nin ve parkın dışında bir yere gitmeyince sadece park çantamız var.

onun içinde neler mi var?

hımm kızlara yedek kıyafetler, bisküvi ve kırıntıları ,poşet(kirliler için),ıslak havlu,su,sakız,telefonum,cüzdan, anahtarlığı katledilmiş anahtarlarım,kürdan (babamız olur olmaz yerde-kürdan varmı? diye sorarda.)

nasıl yani bana ait hiç mi ? birşey yok ?aaa buldum ehliyetim, kimliğim ve banka kartlarım.

YORUMSUZ :d

dün hediye günüydü komşular mıkırcığı görmeye gelmişler.birde kargomuz geldi taaa kıbrıstan.

açtık paketleri teyzemiz kızlara bisssürüüüü kıyafetler oyuncaklar göndermiş. elleriyle çok harika tokalar ve patikler yapmış..minicik bebekler almış hepsi şuan odanın ortasına serilmiş durumda :(
en çokda mıkırcığın hediyesi oldu.kızlar bütün tulumları zıbınları denediler makinemin olmayışına bi daha üzüldüm :((( çok komik halleri vardı...tekrar teşekkürler teyzoş muck.

günlerimiz bi dolu geçiyor.ençok ; çamaşır yıka- as-katla -kaldır-alt aç-kusmuk temizle-kızların dağıttıklarını topla-........................bu liste uzar....
Topluca hastayız hatta boncuk üç gündür iğne oluyor.:(
-anne bidaaa beni doktua dötürme!
mıkırcığı nasıl uyutayım diye kara kara düşünüyorum.diğerleri emerken uyudu bunda tracy uygulaması yapmaya çalışıyorum ama kitabı bitirme fırsatım olmayınca uyutma şeklini okuyamadım tabii varsa.bilenler yazsın.

easy sistemi güzel besle - aktivite yap - uyut - senin zamanın

iyi hoşda -besliyorum - altını değiştiriyorum - biraz ablacıklar oynuyor - eeeeeee çıldır çıldır bakan gözler nasıl uyumaya geçmesi gerektiğini anlayacak :P

7-03-2010
ne komik bi yazı olmuş eeeee dün akşam yazmaya başlamış bilmem kaç kere üstünden kalkmış olunca böyle olur.:D

13 yorum:

  1. Gerçekten sana hediye göndermek isterdim,isterim...
    Sevdiğin bir şeyi sana hediye etmek beni çok mutlu eder...
    Belki bir gün gelirim oralara:))
    Orası neresiyse tabi:)))))

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun demek istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. ezgiiim içten söylediğine eminim...datlı kızçem benim ne garip yauv sanki kırk yıllık dostuz sankim.
    yalnız ben bu mimi sana göndercektim yazmayı unutmuşum alıver.çantayı alabilmen için bir yıllık maaşını vermen lazım galiba ....

    YanıtlaSil
  4. canlarım birkaç zamandır internetimiz yoktu pek gelemiyordum.paketi erken almanıza sevindim, hiçbiri kızlarıma layık değil onlar çok iyi ablalar oldukları için en güzellerini hakediyorlar... hallerini tahmin edebiliyorum fotoğraf makinesinin olmayışı gerçekten kötü olmuş ne tatlıdırlar şimdi onlar...:)) incime geçmiş olsun sevgiyle kucaklıyor öpüyorum sizleri....

    YanıtlaSil
  5. çantayı ilk fırsatta yollicam sana canım arkadaşım :d

    YanıtlaSil
  6. Canım çok geçmiş olsun,boncuk çabucak iyileşir umarım, inan oğluma iğne yapacak bir doktor bulsam uçarak gideceğim. Antibiyotiksiz iyileştirmek uğruna bir haftadır ateşle boğuşmaktayız, artık yalvarıcam antibiyotik verin bişi verin diye :( Tracy ile uyutmak sabır ister, sakinlik ister , zaman ister bence. Eğer şimdiden kendi kendine uyumayı öğretebilirsen süper olur gerçekten de. Kolay gelsin, hepinizi öpüyorum, sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Hediyeleri güle güle kullanın ve çok geçmiş olsun. Bu sıralar herkes hasta galiba:(
    Valla bende okudum Tracy'i biraz geç tanıştık uygulamak çok zor oldu. Kendi metodlarımızla çözdük işte. Ama sen mıkırcığına uygulayabilirsin. Kitaplar çokgüzel söylüyorda yapmak biraz zor oluyor

    YanıtlaSil
  8. FİLİZCİM BU SÜREÇ BİRAZ YORUCU OLACAK SENİN İÇİN AMA GEÇECEK SEN KENDİNE DİKKAT ET SEN SAĞLIKLI OLURSAN ONLARDA MUTLU OLURLAR. ABLANIN SANA NELER YAPTIĞINI GÖRMEDİM AMA TAHMİN EDEBİLİYORUM MAŞALLAH ÇOK YETENEKLİ KENDİNE DERİDEN YAPTIKLARINI BİR GÖRSEN ŞAŞARSIN SEN DE ONUN KADAR ELİ BECERİKLİSİNDİR HER HALDE. 3 ÇOCUK 1 KOCA BİRDE BLOG :D BECERİKLİ OLMAYAN BU KADARINI YAPAMAZDI HER HALDE. KADINLAR GÜNÜN KUTLU OLSUN.

    YanıtlaSil
  9. şule
    almış kadar oldum sağol :D

    zeynep
    geçmiş olsun sizede! bende 3 gün dayandım baktım 39 u inmiyoruz mecbur götürdüm.iğneyi ben istemiştim. gerçekten daha etkili oldu.ikincisinde ayağa kaltı.

    ömertuna
    hakikaten ortalıkta bir salgın var.havaların gidişatından sanırım.

    rüzgar
    aslında içimizdeki en beceriklilerden birini tanıyorsun ben 5 kızın sonuncusu olunca bana hiç yetenek kalmamış :D yinede sağol.

    YanıtlaSil
  10. türkanım hediyelerin hepsini ayrıntılı yazamadım.ama en kısa zamanda özelliklede patikleri fotolarım...seni çooooook özledim.

    YanıtlaSil
  11. çanta güzelmiş gerçekten zevkinizi beyendim:))bu aralar bendede bi çanta merakıdır gidiyor

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...