19 Mart 2010 Cuma

3.kuşak


annem
72 yaşında ama şimdilerde enson kızının en son kızını kucağından indirmiyor.
72 yaşında ama benden diri,birşey istendimi hop kalkıp getiriyor.
72 yaşında ama anneliği bitmemiş kalkıp taaa kayserilerden torun bakmaya geliyor.
72 yaşında ama hala içindeki yaşama sevinci bitmemiş ev almak istiyor.
72 yaşında ama türkiyenin dörtbir tarafını gezmesine rağmen hala görmek istediği çok yer var.
72 yaşında ama yüzündeki kırışıklıklar onu rahatsız ediyor.
72 yaşında ama saçına yeni düşmüş aklara şaşırıyor.
72 yaşında ama 72 yıl daha yaşasa yaşadım demeyecek enerjiye sahip.(vücudu izin vermesede)
72 yaşında ama koyu rengi zorla giyiyor(yaşlı hissediyormuş :))
72 yaşında ama kendine nene,hacanne,...vb. lakaplar takanlara sinir oluyor.
72 yaşında ama çok kitap okusam okumam hızlanırmı diye soruyor.
72 yaşında ama yaşlı olmak ona hiiiiiiiiiiiiiiiiç yakışmıyor.


bizim evde yaşlılık ve yaşlanmakla ilgili bolca konuştuğumuz bu günlerde

18-24 mart yaşlılar haftasına denk getireyim dedim bu yazımı.

ve son bir anı:
bir gün arkadaşım annesi ile telefonda konuşuyormuş
anlaşamadıkları bir konuda
-anne sende gittikçe yaşlanıyorsun? deyince annesi;
-evet kızım ben yaşlanıyorum ;sense genç-le-şi-yor-sun :P

hepbir çocuklarımızla ve eşlerimizle elele ,sağlıkla yaşlanmak dileğiyle.

15 yorum:

  1. ne güzel özetlemişsin anneni...öpüyorum saygıyla ellerinden,ablam demek bizim toprak(neneye kızıyo ya)o zaman küçüklüğün kayseri'de mi geçti filiz?burcu çok tatlı ,kokluyorum onu..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. :) Bu ne kadar güzel bir görüntü Filiz'ciğim..Maaşallah anneciğine,küçük kuzucuğuna..Anneciğinin güzel ellerinden öperim..
    Burcu maaşallah, büyümüüş bile..Kokla yerime..

    Anıyı ayrıca sevdim, arkadaşının annesi ne güzel söylemiş,ne doğru söylemiş..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Çok sevdim ben anneni. Saygıyla öpüyorum ellerinden. Umarım biz de onun gibi yaşlanabiliriz

    YanıtlaSil
  4. amin,inşallah allah hepsi uzun ömürler versin ;)

    YanıtlaSil
  5. SERRA
    tabiiki talası falan nasıl bilirim yoksa.hala bir yarım oralarda yazın gelirim yine:)

    ODİL
    ailemizin en genç ve en yaşlı kadını bir karede iyi yakalamışım dimi:)

    ELİFADA
    umarım bizde içimizde yaşama sevinci ile yaşlanırız.

    MELİKE
    evet canım haklısın

    hepiniz sağolun arkadaşlar anneminde size selamı var.yalnız bir sorunumuz var yaşlı olmadığı için asla el öptürmez :D

    YanıtlaSil
  6. ne güzel anlatmışsınız.ne kadar şanslı gördüm sizi şimdi anneniz hala yanınızda , insanın anneye ihtiyacı hiçbirzaman bitmiyor.Allah ona sağlık sıhhat ve uzun ömürler versin

    YanıtlaSil
  7. maşallah diyelim annelerimize onlar olmasa biz ne yapardık iyi ki varlar...
    ben hiç yaşlanmak istemiyorum.zaman su gibi akıp geçiyor.allah sonumuzu hayır etsin inşallah.annenize selamlar ellerinden öpüyorum...

    YanıtlaSil
  8. Aman maşallah, ne güzel fotoğraf bu böyle, anneanne-torun bir arada:) Allah annene uzun ömürler nasip etsin; sağlıkla, mutlulukla, sevdikleriyle beraber... Mıkırcık da bir içim su maşallah. Allah mutluluğunuzu daim etsin Filizcim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. maşallah benim annennemde 88 yaşında torunun torununun torununu gördü maşallah allah sağlıklı uzun ömür versin :)sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Pamuk gibi valla ve bence haklı hiçde yaşlı değil 72 yaşa bu yüz mükemmel:) sevgiyle

    YanıtlaSil
  11. ELİF,FİLİZ,SİHİRLİYAZILAR
    çok teşekkürler amin !! anneminde selamı var...

    YanıtlaSil
  12. annene allah uzun ömürler versin de hep başınızda bu bulunsun. Bu arada kızın büyümüş maşallah seni öpüyorum byyyy

    YanıtlaSil
  13. canım öpüyorum annenin o kırışmamış yanaklarından.banada bu yaşama sevibcini neye borçlu bir tüyo versin .kulağıma fısıldasın olmazmı:)
    maşallah maşallah:)

    YanıtlaSil
  14. Annene kocaman bir maşallah Filizcim. Kendisine uzun sağlıklı ve yaşama sevinciyle dolu daha nice nie yıllar dilerim. Toruncuğuyla çokk tatlı gozukuyor...

    YanıtlaSil
  15. Anneler yazarken bile içim bi hoş oldu ..
    BEN OTUZLU YAŞLARDAYIM, YAŞLANIYORUZ DİYİNCE benim annem 57 yaşında ama yaşlılığı hiç kabullenmiyor.Belki görüntü öyle demiyor ama ruhu maşallah gençlerden genç..
    Rabbim büyüklerimi başımızdan eksik etmesin acılarını göstermesin...

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...