20 Şubat 2010 Cumartesi

yorumlara cevaben

sevgili blog arkadaşlarım

öncelikle selam eder büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim.kaynar junior oyumben amcasının taktığı ismi ile mıkırcık hayatımıza girdiğimden beri dolu olan zamanım dop dop dolu hale gelmiştir.o güzel yorumlarınızı okuyup içim sımsıcak olduktan sonra yayınla butonuna ancak basıyorum.arasıra vakit buldukçada sizleri ziyaret etmeye çalışıyorum.bu aralar kızlarla fazla vakit geçiremediğim ( baba, anane ve sağolsunlar devreye girdiler) için etkinlikte yapamıyorum.bunun üstüne fotoğraf makinem tamirci amcasını çok sevdiği için onlarda kalıyor olunca postda yayınlayamıyorum.çok özledim çoooooooooooook.
bizler iyiyiz kızlar mıkırcığın varlığına yeni yeni alışmaya başladılar.ablamız başından ayrılmamaya çalışıyor.boncuk biraz daha kapris ve naz dozunu artırdı;fırsat buldukça
-ben büyüdüüüüüm abla olduuum.
-ben doğdum abla doğdu bebek doğduuuuuu-
-senin kadeşin yokkiiii
-anne emdir bebek ağlıyyo.
-kaka yapmış bez getiyiyim?
-anne susadım/acıktım/burnum akıyo peçete sen ver.
diyaloglarını tekrarlıyor ve bebişin üstüne atlayıveriyor öpmek için.

gelelim yorumlara
serracım sağol kokusunu ben niye alamıyorum herkes çok güzel diyo ühü ühü

asyaselda buyrun gelin çok seviniriz.blog olduğu gibi kalır herhal sen sorana kadar düşünmemiştim

meldi cahilde cesaret olur der annem kendimin cahil olmadığını sanırdım :)

türkan çık aradan :P

sebile teşekkürler cümlemizin evlatlarını...

ezgi sende seneye bize bir sürpriz yapsan ne güzel olur.

esin beril kadar tatlı değil dimi :)

sihirli yazılar yorgunuuuuuuum hemde çok.bazı gelenekleri uygulamak lazım aslında lohusa yatırılır dinlendirilir ama nerdeeee kızların anladığı yok.buarada damatları üçledik tabiiki :))

sirar ben hamileliğimi 6. aya kadar belli etmediğim için saklarım niye bilmem.hatta annemde 6. ayda öğrendi kızmasından korkmuştum .

oyumben mıkırcık ın bir anlamı varmı bilmem bizim hoşumuza gitti telif hakkı istemezsen kullanacağız.

odilciğim amin.kızlar oyuncak gözü ile bakıyorlar şimdilik bebeklerimizi alıp koltuğa sıralanıyor ve alt değiştiriyoruz....:))

elif ada tatlı sürprizleri severim ben.kokusunu bilmiyorumda yanaklarını hiç boş bırakmıyorum biride senin için muck...

sedef yanlışmı anladım yoksa sizedemi gelecek var?benmi unuttum yoksa üf hormonlar ne yaptınız bana :() buluşalım ne hoş olur yahu...

melike hazır yeni eve de taşınmışken yeni bir birey fena olmaz !!

ömer tuna sağolasın da babası vermem hiçkimseye kızlarımı diyor oyüzden can falan yakmasın:)

rüzgar dedikodumu yapıyorsunuz ha !!!mavi boncuk mu yok canııım çirkin yav.

türkan yinemi sen çık kardeşim aradan resim falan yok gel kendin gör,gelirken de kamerayı getir.sık dişini, az kaldı.....................bizde seni çooooooooooooook seviyoruz.

saat bir buçuk oldu uykusuz olmanın güzel yanı sizsiniz

5 yorum:

  1. Yerim ben o mıkırcığı:))) Gerçekten çok güzel bir bebek doğurmuşsun canım. Nazar değmesin diye söylemek de istemiyorum fazla. Gerçi benim nazarımın değdiği hiç görülmemiştir. Yine de kocaman bir MAŞALLAH daha konduralım. Sevgilerimi bıraktım...

    YanıtlaSil
  2. Filiz'ciğim, ben de yorum yazmıştım, ama kendi yorumumu göremedim önceki yazında... Aaa, nereye kayboldu yazım :)
    Tekrar yazayım, güle güle büyütün üçüncü yavrunuzu da. Bir de cesaretinizden ötürü çooook tebrik ederim sizi :))))

    YanıtlaSil
  3. Biraz önceki yorumu başka bir bilgisayardan yazdım, farklı bir ad görünebilir. Benim Berna :)))

    YanıtlaSil
  4. yine beeeen... harika bir yazı olmuş çok beyendim,tekrar tekrar okuyorum o kadar özlemişimki, aklım hep sizde...öpüyorum herbirinizi hasretle.

    YanıtlaSil
  5. filizcim yorum bırakamıyorum inş bu sefer olur..
    tebrik ederim inananamadım okuyunca kaçırmışım çok güzel bir haber kuzular üçlenmiş ne mutlu sana ve eşine..ömürlü olsun minik taze kuzucuk kokla benim için de olur mu..sevgiler

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...