6 Şubat 2010 Cumartesi

kaynar junior

bir süredir olmayımışımızın tatlı bir nedeni var... :)

29 ocakta gelmesini beklediğimiz evimizin yeni üyesi tüm meraklı sorular arasında gelişini özel bir matematik günü olan 01-02-2010 palindrom ( bilgi için http://www.gencmatematik.net/matematik-makaleleri/palindrom-nedir.html ) gününe denk getirerek hane halkına büyük bir sevinç yaşatmıştır.

ilk görüntüleri olan bu küçük surat şimdiden başta anne olmak üzere bütün hane halkını emrine amade etti...
şimdilik kimse halinden şikayetçi diil.
bir müddet aradan sonra görüşmek üzere...
alt değiştirmem lazım... :))))



23 yorum:

  1. ayy çok tatlı Allah bağışlasın, ne güzel kokar o şimdi cecennet kokusu derler ya:)

    YanıtlaSil
  2. CANIMMMMM HAYIRLI OLSUN AY YÜZLÜ BEBEK HOŞ GELMİŞ EVİNİZE AİLENİZE:)SAĞLIKLI HUZURLU BİR ÖMÜR ONUN OLSUN SİZİNLE BERABER:)sEVGİLER EN KISA ZAMANDA MİNİĞİ GÖRMEYE GELECEĞİZ:)

    YanıtlaSil
  3. EEE ŞİMDİ BLOG SU İNCİ NE OLACAK:)

    YanıtlaSil
  4. ben kurban olurum onu yaradanaaaaa....canım meleğim benim hoşgeldin sefalar getirdin, ne iyi ettin bizi ne çok sevindirdin... filizim bu gerçekten aynı ezgisu yaaaaa bittim bittim sabırsızlıkla bekliyordum resimleri...canım sizi çok seviyorum.bana bide picasadaki linki postalasana canımın içi...

    YanıtlaSil
  5. Filiz Bebek beklediğini bilmiyordum. Tebrikler ederim.Allah analı babalı büyütsün. Cesaretini de ayrıca kutlarım. Benimde hayalim 3 çoçuk ama cesaret edebilirmiyim bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  6. uyuyacağım sayfayı kapatamıyorumkiiii.....ben sizin yanınızda olmak istiyoruuuuum....

    YanıtlaSil
  7. Heyy dünyaya hoş geldin bebek . Filizcim geçmiş olsun ve Maaşallah.. Allah analı babalı büyütsün.

    YanıtlaSil
  8. Ay ben şoktayım:))Sen hamile miydiiiin?Uyuyorum ben yaaaaa!
    Ya bu bebiş maşallah çook sevimli ya.Çok çok sevindim ya,hala tuhaf geliyo bana:)))

    YanıtlaSil
  9. Allah bağışlasın çooook tatlı bir bebek maşAllah...

    YanıtlaSil
  10. 3. geldi öyle mi? Çok tatlı maşallah, çok sevindim canım. Kız mı erkek mi bilmiyorum. Onu da sonradan öğreniriz artık:) Bu aralar çok yoğun ve yorgun olursun sen tabii. Allah analı babalı büyütsün; sağlıklı, huzurlu, mutlu bir hayat versin inşallah junior'a. Tekrar maşallah diyerek bitireyim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. nasıl yaaaa inanmıyorum sen hamilemiydin???neden haberimiz yoktu?çok sevindimmm çok tatlı,tebrik ederim.maşallah .Allah analı babalı suedalı incili büyütsün :))

    YanıtlaSil
  12. Filiz' cim tebrik ederim, kocamaaan bir aile oldunuz ne mutlu size :) Bu dünya tatlısına da sizlerle sürecek kocaman , sağlklı bir ömür diliyorum :) Güle güle analı babalı büyütün bebişinizi.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Çok tatlı bu.
    Mıkırcık adeta.

    YanıtlaSil
  14. Maaşallah 41 kere..Allah nazarlardan korusun, Analı babalı büyüsün, Bahtı güzel olsun inşallah..Herşey emrine amade olsun meleğin..
    Tebrik ederim canım, çok geçmiş olsun..Su ve İnci nasıl karşıladılar? merak içerisindeyim..

    YanıtlaSil
  15. Filiz, nasıl sasirttin beni. Bebek bekledigini bilmiyordum. Ama cok sevindim senin adına. Mutlulukla buyusun, mutluluk ve ugur getirsin bebis. Op onun cennet kokulu yanaklarından benim icin

    YanıtlaSil
  16. Aaaa erken mi geldi, hoşgeldiii!!! Sana cok cok kolay gelsin. Bizimki de gelsin biraz buyusunler 6'mız bir buluşalım artık:)Tekrar hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  17. hadi caNIMMM...

    SEN HAMİLEMİYDİNN AYY ALLAHIM NE CESARET 3 TANE HE :):)

    ALLAH BAĞIŞLASIN YAVV KOKLA KOKLA BOL BOL BENM İÇİN AYY BEN ŞİMDİ DOĞURASIMMI GELDİ NE :p :)

    YanıtlaSil
  18. maşallalah çok tatlı bir bebek allah analı babalı büyütsün,sağlıkla inşallah. Şimdiden belli çok canlar yakacak. Svgiler

    YanıtlaSil
  19. filizcim ben seni mimlemiştim ki türkan bana doğum yaptığını söyledi çok sevindim ve senden bahsettik biraz. Allah analı babalı büyütsün sanki türkana mı benziyor ne:)))) çok güzel kızına nazar değmesin resme mavi boncuk iliştir.

    YanıtlaSil
  20. arkadaşım mimim sitemde bayağı zaman kaldı türkan da o şimdi müsayit değil deyince bende geri aldım müsaitsen istersen şimdi mimleyeyim seni

    YanıtlaSil
  21. güzel kızlarım nasıllar? özledim ve meraktayım yeni resimler yokmu filizim?....cümlenizi sevgi ve hasretle öpüyorum.......

    YanıtlaSil
  22. aaaaaaaaaaaaaaa nasıl yani yaa, bebecikten hiç haberim yoktu, benmi kaçırdım, derkene yorumlara gözgezdirdimde kimsenin yokmuş :))
    Çok tatlıııı Allah analı babalı büyütsün inşallahh, sağlıkla huzurla mutlulukla :))

    YanıtlaSil
  23. takip ediyordum bayağdır bloğunuzu.tebrik ediyorum.kızmı bu da.3 çocuk güzel,zevkli ama zor cesaret gerektiriyo sanırım.Allah yardımcınız olsun

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...