26 Şubat 2010 Cuma

ebe

önüm arkam sağım solum sobeeeeee
şimdide ben ebeyim kaçış yok oyniycaz

1- sizi sobeleyen kişiye link veriniz.
sevgili http://gunescuneyt.blogspot.com/ bizi sobeledi.

2- çocukluğunuzda anne ve babanızla ( yada aile büyükleriyle ) yapmış olduğunuz sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay,bir aktivite, bir eylem...ve hangi yönünüze katkıda bulunduğu.
öyle mucizevi olaylar yaşamadım.vasat bir memur çoğuydum kendini kleopatra sanan :D kendimi kabul edemezdim bir türlü.

3- çocukken oynamayı en çok sevdiğiniz oyun ve oyun aparatı :
oyun çok, tabiiki bütün oyunları severdim .
amaaaa en çok sırtında düğmeleri olan koltuk takımımızın bir tarafı hafif kırılmış tekli koltuklarından biri benim için çok özeldi.o,düğmeler benim uzay gemimin tuşları kumanda paneli bazen arabamın düğmeleri olurdu.o kırık koltuk benim dünyamdı ve uzun yıllar attırmadım eğer biraz daha bekletebilseydim şimdi evimin başköşesinde olurdu emin olun.

4-sokakta oynarmıydınız ?:
kapımızın önü cadde olmasına rağmen evimiz birinci kat olduğu için hiç eve girmezdim desem yalan olmaz.maç yapardım mahallenin çocuklarıyla...

5-çocukluğunuz ve ilk gençliğinizle ilgili keşke farklı olsaydı dediğiniz bir durum/olay...
orta okul ve liseyi karma bir okulda okumuş olmayı dilerdim.bence cins ayrımı yapılan hiçbir okul olmamalı.

6-çocukluğunuz ve ilk gençliğinizle ilgili iyiki öyle olmuş dediğiniz bir olay
iyiki çalışma hayatına başlamışım

7- varsa çocukluk dönemine dair bugünü etkileyen bir olay,anı:
çocukluğumda yok ama 2000 yılında ortağımın verdiğim vekaletten yararlanarak haberim yokken kreşi satıp bissürü borç bırakıp ortadan kaybolması o günlerimi ve bugünlerimi çok etkiledi.herşey daha farklı olabilirdi.

oh bittimi :D
geçmişe dönmek zor oldu.sanki hep bu haldeydim.gelelim son günlerimize :
evde kapris diz boyu.boncuk her eve giren çıkanın arkasından ağlamaya,benim peşimi bırakmamaya,daha çok ortalığı dağıtmaya başladı.:(
ablamız mıkırcığı izlemediği zamanlarda tv açmak konusunda ısrar ediyor sırf bu yüzden çatışma yaşamaya başladık :(
mıkırcık kucağa alıştı odadan çıkıp tekrar içeri girdiğimde mutlaka birinin kucağında görüyorum.
ben iyimiyim? önce hamilelik şimdide lohusalık sendromu ve bir türlü dinlenemeyişim beni agresif bir yaratık haline çevirdi.bağırmaya ,bazende kızları azarlamaya başladım.
annem ve eşim bana iyi tahammül ediyorlar :D

14 yorum:

  1. yaprak dökümünde Fikrete benzedim diyosun yani :) aman kendine dikkat et,sen bize lazımsın :))

    YanıtlaSil
  2. sağol canım fikreti bilmem ama oynamıyom ben diyip çıkamamak...

    YanıtlaSil
  3. ya bu çocuğun adı yok mu filiz?
    mıkırcık kalıcak sonra adı:)

    YanıtlaSil
  4. filizcim çok içten yazmışsın keşke hiç keşkelerimiz olmasaydı. Şimdi de işin zor allah sabır versin ben yeni doğan bebek kokusunu çok severim bu yüzden 2. çocuğumu bir daha çocuk yapmayı düşünmediğim için bol booool kokladım. lütfen kızını benim için kokla ahhh şimdiden sanki kokusunu aldım........

    YanıtlaSil
  5. İyi olmana sevindim canımm ohh bol bebişli bir ev :D neka güzel dimi :p

    Öpüyorum hepisini birden...

    YanıtlaSil
  6. Kleopatram benim:))
    Pabucun dama atıldı,üç minik prensesten sonra,kim bakar sana...
    Ben de şey olayım,mmmm cadı sila:))vardı ya hani hugo da:))))
    Çocukluğumu anlatmayayım,en masumlarını blogda anlatmıştım:))
    Oyy neyse yorgunum,öptümmm ve gittimmmmm

    YanıtlaSil
  7. sen oyundan çıkarsan biz ne yaparız onlar ne yaparlar....hiç keyfi kalırmı oyunun sen yavruların eşin ve özellikle benim için vazgeçilmez bir oyuncusun....:)) seni çok seviyorum filizim klopatram...:))) öptüm seni mıkırcığı,boncuğu,ezgisu'yu,annemi, babamı....eee bütün sevdiklerim orada oynuyor, ben buradayım olmazki haksızlık buuuu.....UĞUUUURSSSS sanada kucak dolusu sevgiler.....

    YanıtlaSil
  8. Merhaba
    Talas'ı bildiğine göre Kayseri'de kaldın mı?Merak ettim., öptük Burcu'yu...sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Aaaa yorumlarda okudum.Kızlardan birinin adı Ezgi miiii?:))))
    Öyleyse bir kat daha sevindirik oldum:)))
    Güzel ismim var değil mi?:)
    Gerçi benim ikinci bir ismim daha var:)

    YanıtlaSil
  10. Her şey çok güzel olacak.

    YanıtlaSil
  11. sayın Su-İnci ve Burcucuğun güzel annesi Filiz :D
    yavv sen yinemi yorum yazamıyorsun bize yoksa bizi mi beğenmiyorsun :p

    Şaka bir tarafa sorun mu var yine? Farklı bloglar da yorumlarını görüyorum ama uzun zamandır daha biz de tık yok senden yana ;)

    Neden kü acep????????

    Saygılarımızla,,,,

    YanıtlaSil
  12. Güzel bir mimdi..ortağınızın yaptığı büyük bir kalleşlikmiş gerçekten.

    YanıtlaSil
  13. benden de bir mim sana!

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...