15 Ocak 2010 Cuma

iykin doğdun boncuk



daha ablaminkinin postunu degiştiremeden boncugumuzun doğum günü geldi.tam iki yil önce bu saatlerde ağlayan bir bebekle hastanede yatiyorduk.bugün yine aglayan bir abla adayina doğum günü partisi verdik. 2-12 yaş arasi apartmanın tüm çocuklarını çağırdım eğlendik bol bol.
ev yapımı pasta ayakta duramadığım için biraz basit oldu ama çocukların hiç umrunda değildi.
yardım edecek kimseyi bulamayınca foto çekemedim.tam üç kere kıyafet değiştirdik.sonunda bunda kararkıldı
neyaparsın! onun partisi nasıl isterse öyle olsun.
akşam uzun zamandır çıkarmadığı legoları dolaptan çıkardı uzun süre oynadılar ve uzun zamandır asla yapmadığı oyuncak toplamaya başladı. bu pozu çektiğimde tam 37 dk boyunca ilk sırayı yerleştirmeye tam sığdırmaya uğraşıyordu.37.dakikanın sonunda tam dizdi ve gerisini gelişigüzel attı kutunun içine.
uyku saatini geçirdiği halde sırf konsantrasyonunu bozmamak adına keyifle izledim.şu anda cezasını çekiyorum.saat 12 oldu hala uyanık. :-(

16 yorum:

  1. iyi ki dogdun boncuk , nice yıllara , hiç youn arkadaşı sıkıntısı cekmezsin ne güzel , eh annen de işin uzmanı , daha ne istersin Allah'tan , en önemlisi de seni çok seviyorlar.

    YanıtlaSil
  2. Mutlu yıllar Boncuk hanım :))) Nice sağlıklı ve mutlu yaşlara...

    YanıtlaSil
  3. Nice mutlu yıllar diliyorum prenses kızına filizciğim..Pasta çok güzel gözüküyor bence,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Multu yıllar minik boncuk. Hayırlı sağlıklı neşeli nice nice yıllar nasib etsin Allah...

    YanıtlaSil
  5. Yerim o pastayı ben yaa:))))
    Kuzucuğu öpüyorum tatlı yanaklarından.Anneciği iyiki varmış,iyiki doğmuş kuzuşuuuuuu

    YanıtlaSil
  6. Boncuk'umuz nice güzel sağlıklı hayırlı yıllar diliyorum sana..güzel ailenle,hep birlikte..hebbi börtdeyyyyy

    YanıtlaSil
  7. canım kızım doğum günün kutlu olsun.iyiki doğdun bizi çoook mutlu ettin seneye birlikte kutlarız inşallah. Rabbim ailen ve sevdiklerinle birlikte,sağlıklı,başarılı,uzuun bir ömür nasip etsin.bir ömür boyu mutluluklar. seni çooook seviyorum.
    EFE: -inci doğum günün kutlu olsun,öptüm seniii..
    ECE:-ben ona bebek alabilirim,herşey alabilirim bu zarfa koyup gönderelim.

    YanıtlaSil
  8. ah tatlım benim iyiki doğmuşsun:)

    YanıtlaSil
  9. nice mutlu ve sağlıklı yıllara...

    YanıtlaSil
  10. Nice Sağlıklı,Mutlu Yılları olsun boncuğun..

    YanıtlaSil
  11. Boncuk İyi ki doğdun!!! İyi ki doğurmuş seni güzel anneciğin..Nice nice mutlu yaşlar diliyorum..Pufidik ev patiklerini yesinler küçük kuş..Hep mutlu ol...

    YanıtlaSil
  12. Doğumgünün kutlu olsun boncuk:) nice yaşlarda ailenle, sevdiklerinle, sevenlerinle, sağlıkla sıhhatle olursun inşallah.

    YanıtlaSil
  13. 1'er gün arayla doğmuş bizim minikler :) boncuğa nice sağlıklı neşeli oyun dolu günler yıllar olsun..

    YanıtlaSil
  14. Bonnncukkkk.....

    Özür dilerimm geç kaldım biliyorum ama bir yerinden yakaladım işte :):):)

    iyi ki doğdunn nice mutlu seneler ailenleeee!!!!..
    öptüm çookk...

    YanıtlaSil
  15. Allah nice sağlıklı mutlu bol başarılı huzurluu yıllarını göstersin boncuğun :)

    YanıtlaSil
  16. Canım, bloğumda senin için bir çiçek var, alman için bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...