8 Ocak 2010 Cuma

eşleştirmeli kutu oyunu :D

renk kavramını kutu oyununa çevirdik.yeni aldığım kurutma makinesinin kutusunu ters çevirdim duvar boyası renk kartelasını kestim kutuya yapıştırdım.ilk aşama 6 renk ile başladık.işin oyun kısmı kartların aynısını bulup altında açtığım kumbara gibi kesiklerden içeri atmak.
kesikleri alttan açtımki attığı rengi görebilsin.sonunda kutuyu sallar kartlar karışır kutunun içini açar yeniden oyun başlar.
ikici aşama 9 renk. bunu kutunun tüm yüzlerinde uygulayacağım aşama aşama gidersek bütün tonları rahat yapabilecekler.işimiz bitince eğer kutu hala sağlam kalırsa çeşitli eşleştirme kartlarını aynı yöntemle uygulamayı düşünüyorum.
evvelsi gün yine karnıbaharlarımızı görmeye gittik gezmek adına :D
karnıbaharların yerine bunları bulduk.ogün bugündür salyangoz aşağı salyangoz yukarı.parkada uğradık kaydık bol bol... dökülme derdi yok diye çekirdek bile aldık lüks yaptık yani... :P
dönerken sık sık balkondan gördüğümüz bir köşesinde parkı olan yan sitenin bahçe kapısında böyle masum kalıverdik.
--anne kay kay...!
-kızım kaydıkya bir az önce !
--anne kay kay...!

not: montessori materyalleri için yeni siparişler başladı.duymayanlara ...:O



9 yorum:

  1. Kutu oyununu çok beğendim ellerine sağlık..Karnabahara ve şu tatlı kuzunun kay kay diyerek mahsun bakışına üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum snein şu yaratıcılığına, paylaşıyorsunda bizde bişiler yapmaya çalışıyoruz Allahtan, yoksa durum vahim bizde :)
    Montessori guruptamı siparişler?? Dur bi bakayım bende.

    YanıtlaSil
  3. sizi gidi salyangozlar,izini bile bırakmamışlar.
    oyun güzelmiş,renkler birbirine yakın ya,küçük kızın yapabildimi

    YanıtlaSil
  4. odilcim bakma onun masumluğuna tam 1saat 45 dakika boyunca parktalardı doymamış hanımcığım.

    belkıs sağol ! siz bu yorumları yaptıkcada ben motive oluyorum.tekrar yapmak için şevk geliyor.bu arada ben senin bloğa ulaşamıyorum.davetli olman gerekir yazıyor.

    şule bizim boncuk eşleştirme konusunda ciddi bir şekilde profesyonelleşti.çok yakın tonlarda bazen şaşırabiliyor.e

    YanıtlaSil
  5. canımcım bir de ödülün var bende!

    YanıtlaSil
  6. Kutu oyunu çok güzel olmuş, eline sağlık...Renklerle yapılan etkinliklerimize ekleyelim biz de :)

    YanıtlaSil
  7. Iyi bir baslangic

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...