6 Ocak 2010 Çarşamba

ben oyuncak yaptım

çocukluğumun en güzel oyuncaklarınlarından biri çay kutularından bebeğimin eşyaları için gardrop,buzdolabı...vb.yapmak...ozamanlar petler,kutular bu kadar çok hayatımızda değildi .nadir bulurdum.zevk işte ! saatlerce oturur o kutunun içine raflar yapmaya çalışır her geçen gün projemi geliştirirdim.ogün bugündür kutuları atmakta çok zorlanırım.kızlar artık biraz biraz evcilik oynamaya başladılar ya kutularda kıymete bindi yine.



ilk çalışmam pastörize süt kutularının dışını kaplayıp gazeteden zarzor bulduğum çamaşır ve bulaşık makinesi resimlerini yapıştırmak oldu. kapaklarını da açmayı ihmal etmedim :D koli bantıylada lamine ettim ohhhh ! elim çok ağır saatlerce uğraştım.


bunun için çok uğraştım çoook...
babamız bu gardırobu kendinemi kızlaramı yapıyorsun diye dalga geçti ama kendi bile uğraştı.dışını sünger baskısı çalışmalarımızla kapladık.raflar çekmeceler hep artık kutular birleştirilerek oluştu.kablolarla askılar örgü şişi ile askılık borusu.tutacak yerleri bile var...:P
bebek evi nin kutusu biraz küçük içime sinmedi .oyüzden fazla özenmedim.uygun kutular elime geçtikce buzdolabı, masa, sandalye ve bilimum tüm ev eşyalarını yapmak istiyorum.
onlar için mi? kendim için mi ?...
komşumuz tam bu kutuyu atarken elinden aldık.nasılsa bir işe yarar diye.biz kapıda konuşurken boncuk içine bebeğini yerleştirmiş getirdi.
-anne şuş bebiğim uyyo...
bu kadar uğraştan sonra nemi oldu ?
noolcak.? 87/(&%+&'%(^+)%/(=/
dün gittiğimiz avm de, oyuncakcının vitrinindeki plastik maketlere aynen böyle yapıştılar.eve gelince benim yaptıklarımın yüzüne bakmadılar tabii ki... :((
olsun biz oynarız dimi babası...:D

12 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık, ben de elek. süp yapmak istiyorum ama kafamda şekillendiremedim henüz
    o vitrine yapışmış halleri çok şeker ama:)

    YanıtlaSil
  2. :))))) ÇOK TATLISINIZ :)
    AKŞAM ECEDE ZAR ZOR KESİP BİÇİP YAPIŞTIRDIĞIM GİYDİRME OYUNUNU İKİ DAKKADA HALLEDİVERDİ :)
    BİZDE KATILABİLİRMİYİZ OYUNUNUZA :)

    YanıtlaSil
  3. Filizcim,yorulmuşsun ama ne güzel yapmışsın..Artık tüm oyuncakçılarda olunca pek yüzlerine bakılmamış ama zamanla seviceklerdir:)eskiden böyle oyuncaklar mı vardı..

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem olmuslar. Ne diyeyim saygiyla egiliyorum onunde. Kizlar oynamazsa ben gelip oynayabilirim sahsen

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlısın arkadaşım sen ya! Valla bayıldım, neler yapıyorsun öyle çay kutularıyla falan. Süper bebek evi olmuş işte. Millet bir sürü para verip de alıyor. Zamane çocukları kıymetini bilemezler tabii. Benimki de öyle. Maymun iştahlılar biraz. Sıkılıp başka şeylerle ilgileniyorlar ama eminim ki bununla oynarlar yine de. Senin böyle uğraşmaların çok hoşuma gidiyor. Yoktan birşeyler var ediyorsun. Üretiyorsun yani. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. çok harika olmuşlar.ben de oynamak istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  7. bence de çok hoş.kızlar büyüyünce daha çok değer verirler.ben annemin dantellerine daha çok değer veriyorum şimdi mesela :))

    YanıtlaSil
  8. Maaşallah diyorum..Bu ne beceriklilik.. Harika olmuş... Prensesler kıymetini anlarlar yakında, oynamayıp burun kıvırırlarsa siz oynarsınız babayla:))

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık canım harika olmuşlar.Giysi dolabına bayıldım ne şeker ya..çok hoş...

    YanıtlaSil
  10. füsfüs ilk aklıma pet şişe geldi bulursam sanada yazarım.

    belkıs elif-ada buyrun bekleriz negüzel oynarız

    filiz sorma canım az olan daha kıymetli oluyor.biz nerde hata yapıyoruz...

    YanıtlaSil
  11. Sevgili arkadaşım, bloğumda senin için bir ödül var. Kabul edersen sevinirim.

    YanıtlaSil
  12. Çok çok guzel olmuşlar. Ben de tam internetten hazırlarına bakıyordum. Ben de deneyeyim bakalım... Cok sagol harika fikir icin...

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...