29 Ocak 2010 Cuma

boncuk hanım gururla sunar

- baaak anne seni yaptım...

bu güne kadar karalama ve en son balon çizebilen 2 yaşına henüz basmış boncuk hanım reel anlamda ilk çalışmasını yaptı. topluma millete hayırlı olsun...:)
ilk çalışmasını ablasından esinlenerek yapan boncuk hanım ikinci çalışmasını tamamen özgün olarak hazırlamış ve bu konudaki yeteneğini ispatlamıştır.

dün gecede anne baba ve ablasıyla BOM oynayarak geçiren boncuk hanım kameralarımıza bu oyunu çok sevdiğini söyledi.


bizde sizler için bu oyunu araştırdık.

annesinin ilk v orta okul sıralarından hatırladığı BOM oyunu baba tarafından boncuk ve ablasına çizilen şekillerin içi boyanarak hazırlatılan oyun kartlarıyla oynanmakta.

kartlar katlanıp bir torbaya atılır.herkes 4 kart çeker birbirlerine göstermeden sıra ile yandakine bir kart verilir.elinde 3 veya duruma göre 4 tane aynı şekilde kart bulunan oyuncu masanın üstüne bom diyerek elini koyar, diğerleride üstüne koyarlar.oyun bu şekilde devam eder.

dil gelişimindede ilerleme kaydeden boncuk hanımı ekranlarımızda yeniden büyük gelişmelerle görmek dileğiyle...

iyi akşamlar....

17 yorum:

  1. küçük hanımı tebrik ediyor , öpüyoruz.
    hımbıla da benzer bi oyun

    YanıtlaSil
  2. yemeli bunların kalem tutan ellerini :)

    YanıtlaSil
  3. Bomcukk seni yirim boncuukkk başarılarının devamını bekliyorum boncuukkk :):):)

    muckkssss....

    YanıtlaSil
  4. ben yazı ile olur biliyordum sadece, şekil ile de yazma bilmeyen çocuklarla oynanır ne güzel fikir:)

    YanıtlaSil
  5. benim kuzuşum bitane, resimlerin en güzeli yapar o...sanatçı ruhlu yiğenim bugün bana telefonda şarkı bile söyledi....öpüyorum seni tatlişkooo... anneanneyle dedeyi benim yerime öp emiii....

    YanıtlaSil
  6. Çok şirin yaa. Adı Boncuk demek. Hani şu Haneler'de oynayan Boncuk gibi... Ne şeker oluyorlar bu yaşta, içine sindire sindire, doya doya yaşa bu günleri. Benimki büyüdü ya, özlüyorum valla... Boncuk da çok şanslı, herkesin anasınıfı öğretmeni bir annesi olmaz böyle yakından ve bilinçli bir şekilde ilgilensin. Sevgiler suincim.

    YanıtlaSil
  7. şule bizde oyunun diğer ismi neydi diye düşünmüştük evet yaa hımbıl...
    yiyin teyzeleri bende sizinkileri görünce aynı duyguları hissediyorum.garip bir durum...sanal sevgi....
    yinede çocuklar güzel şeyler...

    YanıtlaSil
  8. Boncuk prensesi tatlı yanaklarından öpüyor Ezgi ablacıkı.Tatlılık bulaştırıyorlar birbirlerine ohhhhh

    YanıtlaSil
  9. Maşallah boncuk hanıma annesi.Bom oyunu güzelmiş, bizde bu aralar kulaktan kulağa oyununa merak saldık çay saatlerinin vazgeçilmezi oldu :)

    YanıtlaSil
  10. boncuk hanım ne güzel çiziktirmiş öyle tebrikler minik ellerinden öpüyorum :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Coşkuyla alkışlıyorum.

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel çizmiş annesini..Biz şimdilik sırf karalıyoruz:)

    YanıtlaSil
  13. ne kadar güzel..çocuklarınızla kendi ilgilenme şansına sahip annelere hep imrenmişimdir...hele bi de bu öğretmen olunca çocuk için paha biçilemez bi hal alıyor...çocukların çizimleri ile ilgili yazınız okudum sizden rica etsem oğlumun çizimlerine bi göz atabilir misiniz...bence çok güzeller tabi ama :) birde sizin yorumlarınızı duymak istedim. oğlum 6 yaşında anaokuluna gidiyor ve doğduğundan beri resim çiziyor desem bana güler misiniz..

    YanıtlaSil
  14. bir yorum yazmıştım ama sanırım yollayamadım
    daha evvelki yazınıza dayanarak sizden bloğumda oğlumun resimlerine bi göz atarmısınız ricasında bulunmuştum özetle...
    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  15. canımmm internet problemli olup bende açamayınca olmadı sana ulaşmam..ama zaten çok yoğunmuşsun:):)mersin bizim birdahaki gelişimizde sizi ve boncukuuu ziyaret etmeden gelmeyeceğim...sevgiler

    YanıtlaSil
  16. sitemi ziyaret ettiğiniz için çok teşekkür ederim.. sevgiyle kalın:)

    YanıtlaSil
  17. merhaba arkadaşım seni sitemde mimledim haberin olsun. meltemkayali.blogspot.com

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...