18 Aralık 2009 Cuma

beslenme çantası




çocuk yemeklerini süsleme işi; aslında bunlar beslenme çantası ama bu kadar abartılmalımı ...?




kek kalıpları bu işte kullanılabilir de, gıda boyası bana itici geliyor.



siteyi ablam tavsiye etmişti şimdi adresini hatırlamıyorum ama blog sahibi uzakdoğu ülkelerinden birinde yaşıyor sanırım...ee bu kadar ince ince kim uğraşırki....




çocuklar cidden bu pilavları yemeğe can atıp bitiriyorlarmıdır...?
...................yorumlarınızı bekliyorum....................

4 yorum:

  1. Ben uğraşmam şahsen :)):)

    YanıtlaSil
  2. Bunlar gerçekten abartılı olmuş, bende gıda boyasını tasvip etmiyorum ama özel günlerde olabilir.

    Bence yiyen çocuk her şekilde yemeğini yiyor, ama her zaman daha bir albenisi oluyor farklı süslenmiş bir yemeğin, ben yiğenlerim geldiğinde patates püresini civ civ yaparım, kurabiyelerini değişik kalıplarla yapıp süslerim, kürdana batırdığım peynir çeşitlerini çok daha severek yediklerini gözlemledim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Harika görünüyorlar.Çocuk olsam istisnasız hepsini bitirirdim:)
    Acaba sizden yardım isteyebilir miyim?Bende montessori eğitimi haftanın konusunu bloğmda yayınlamak istiyorum bir türlü beceremedim.

    YanıtlaSil
  4. Tavsiye ettiğim kitaptakiler bu kadar abartı değildi, onu hatırlıyorum :))

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...