26 Ekim 2009 Pazartesi

ayy mim

nette hala sorunlar yaşıyoruz....
ama bu mimlendiğimiz gerçeğini kapatamıyor:))
sağolsun
http://heranyeniden.blogspot.com/ arkadaşımız bizi mimlemiş.
önce panik olduk bu neki diye onları ziyaret edince anladık...
sanal anket işte hani orta okuldan başlayarak yaptığımız...

milletin magazinel tüm yönlerini sorduğumuz...:))))
hoş anılar canlandı ....

bloğuna neden bu ismi verdin?

klasik işte, çocuklarımızın adı aklımıza gelen en bariz şifrelerimizdir.bir annenin çocuklarından başka dünyası varmıdır...?

enson satın aldığın garip şey?
adana kebap yapmak için ahşap çöpler...iyide ben adana yapmasını bilmemkiiiii........

blog yazarken istediğin şeyler?
zaman sadece birazcık zaman...

şeker gibi olduğun anlar?
ev temiz çocuklar uyumuş yemek hazır.nette blogları okuyorum.oh be ne lüks ama

arkadaşım artık sormayın dediğin şeyler?
üstünde uyuyoruz zile basmayın yazılı olduğu halde zile basıp çoluk çocuk saçbaş dağılmış vaziyette açtığımız kapıya gelen kişinin

** uyuyomuydunuuuuz?

birdee biz beş kız- kardeşiz cevabıma

** oğlan yokmu??

vardaaa sizden sakladık..:P

aynaya bakınca gördüğün?
sadece saçlarımı bazende kıyafetimi...gerisini incelemek için vaktim olmuyor

kendini okutan blog dediğin?
tamda içinden geldiği gibi yazılan...büyük puntolu ve didaktik.

bir blog sahibiyle karşılaşabileceğin yerler?
avmler, kitapçı ve oyuncakçılar.

aaaaa bittti .kısa ve öz olmalıydı oldu sanırım...

şimdi ben kimi işkenceye tabi tutsam.....

buldum buldum edaca30 senin uğraşmayacağını bilsemde teşekkür hediyesi mimlendin... :PP


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...