12 Ağustos 2009 Çarşamba

tatil bittiiii

bengeldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim

evi bile topladım.ama hala kendimi toplayamadım.hersabah kalkıp benim burada neişim var diyorum.tabii bunda sıcak ve neminde etkisi büyük.hemen ben yokken arkadaşlarım neler yapmış diye hepinizi ziyaret ettim. bizim ilk işimiz bir senedir hayalini kurduğumuz adına kına gecesi dediğimiz partiyi yapmak oldu.kızlar gelinliklerini giyip doyasıya eğlendiler.






bir eksiğimiz var en büyükleri,onun gelmesini bekliyoruz.altın kızlarım benim.birine bir kıyafet alındımı aynından boy boy 4 tane alınır.




vee nihayet kadro tamam efe & ece,ezgi & inci,yüsra & nevin,numan diğerleri eniştemler ayrı geçirilen tüm doğum günleri için iyiki doğdunuz çocuklar.gece tam bir kına yakma merasimi ile sona erdi.sadece benim kızım kokuyo diye hemen ellerini yıkattı.gecenin bana sürprizi 6 yıl önce aynı okulda görev yaptığım arkadaşımla karşılaşmak oldu.





ah güne bakanlar ah sizi fotoğraflamak ne zormuş.ablamların bağı hepimizin haftasonu kaçamağı oldu son yıllarda.çocuklar orada tabiatla gönüllerince eğleniyor.




kah çamurla kah suyla oynayıp sonrada üzerlerine ne buldularsa giyip tekrar bahçeye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...