17 Ağustos 2009 Pazartesi

2.etkinlik : anne ben kek yaptım

- anne canım kek istedi.hani birlikte hep yemek yapacaktıkya bu defada kek yapalımmı?


tabii bu istek nasıl geri çevrilir.böylece ikinci etkinliğimiz belirlendi.hemen sandalyemizi tezgahın önüne yanaştırıp malzemeleri hazırladık ben sırasını söyledim o, döktü ve mikseri büyük ustalıkla kullandı.karıştırma işlemi bitince kağıt kalıpları bir bir ayırdı ben doldurmaya başladım.burada görevinin bittiğini sanıyordum yanılmışım.











başladı kalıba hamuru doldurmaya önce itiraz eder gibi oldum.sonra benden daha ölçülü kattığını farkedince ona bıraktım.






-biiir ---ikiiii tam iki kaşık anne. fazla olunca dökülüyor,bak seninkiler aktı.( aldımmı bir güzel dersimi de ) anne sonrada puding yapalımmı?






bücürler kekin pişmesini beklerken duşlarınıda aldılar.ayna da vücutlarını keşfederken kıkır kıkır gülüşleri seyre değerdi.
bize kazandırdıkları :
son zamanlarda ihmal ettiğim bir konuydu kızlarım.akşam uzun zamandır ilk kez bana sarılıp uyumak istedi kızım.yaptığımız bu etkinliğin verimini bu şekilde hemen almaya başlamak hoşuma gitti doğrusu.nitelikli zamanlar geçirmek sadece onlarla oyun oynamak değil... günlük rutinlerimize onları oyun havasında dahil edebilirsek bu çok daha verimli oluyor.ama çocuklar bunu görev değil anne ile zaman geçirmenin eğlenceli bir yolu olarak görmeliler.

2 yorum:

  1. Canlarım ya ne kadar da şekerler :) Kek de harika olmuştur eminim. Ellerine sağlık minişin. Mersine bir dahaki gelişimde uğramak şart oldu :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bencede 2 kaşıktan fazla olunca kabarıp tepsiye dökülüyor :))

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...