18 Mayıs 2009 Pazartesi

iki saatliğine Ankara

babamız hafta sonu iş için ankaraya gidecekmiş.dururmuyuz takıldık peşine cumartesi gece çıkacaktı fikir değiştirdi 20 dakikada hazırlandık (bu rekor bizim için)sekiz gibi çıktık yola ilk aksilik daha otobana girmeden teker patladı.bir saat rötar yaptık.sık mola vererek sabaha karşı beşte ankara'dayız halamız atakule civarında oturduğu için uyanınca ilk atakuleyi gördüm. özlemişim buraları.dağ taş ev. işte bu ankara .gider gitmez yattık tabii iki saat sonra uyandık halamız sağolsun kahvaltı hazırlamış.yemeden göndermez asla...ailemizin en yeni üyesini uykusunda görebildik canıım annesinin kollarında nede tatlıydı ....ve tekrar dönüş.tuz gölüne uğramadan olmaz gerçi güneşin doğuşu güzel olur diye duymuştum ama böylede güzeldi.yabancı turistler vardı ve babamız çatpat ingilizcesiyle hemen bir beyle diyaloğa geçti.benim elimde fotoğraf makinesi anı peşindeyken bi bayan dikkatimi çekti oda fotoğraflıyor anılarını bende onu fotoğrafladım.meğer o bayan biraz önceki turist beyin eşiymiş çok güldük bu sahneye.



kızlar yeşilliğe koştu



neyse vaktimiz az.aksaray'ın içinden geçerken daha önce dikkatimi çekmemiş bir dağ gördüm.diyeceksinizki dağ bu nasıl görmezsin.ben hep gece ve otobüsle geçtim buralardan tabii görmem.neyse dağın adını merak ettim eksik coğrafya bilgimle dalga geçmeye çalışan eşim erciyes olduğunu söyledi.tamam coğrafyam kıt olabilir ama ....yok canım olurmu ben tanımazmıyım 32 yıllık erciyesimi....zaten özledim.(laf aramızda o kadar benziyoduki erciyese bir ara şüphelenmedim değil hani.)bilenler yorumlasın gerçekten erciyese benzemiyor mu?


yeni otobandan giderken yanlış yola giripte kayseriye gidermiyiz diye çok ümitlendim ama olmadı.adamlar bu yola uzun zamandır uğraşıyorlar güzel yapmışlar ama...direk mersin.yorgun ve aç evdeyiz.kapı komşum karşıladı doyurdu sağolsun bizi.kızlar yol boyu uyuduğu için dinlenmek başka bahara artık...iki saatliğine bu 7 şerden 14 saatlik yol eziyeti iki çocukla çekilirmi demeyin.evde oturup sıkılmak emin olun daha mantıksızdı...hem bu güzellikler gerçekten görmeye değer.en kısa zaman da tavsiye ederim.baharın uyanışını kaçırmayın...

4 yorum:

  1. slm süper yazıların çok begendim

    YanıtlaSil
  2. ya bu zaten erciyes.bahse girerim.o yolda görünüyor olması normal değil mi,ben bir de uçakta gördüydüm,bulutların üstünde zirvesini.mmuhteşemdi.

    YanıtlaSil
  3. Bahsettiğiniz dağ Hasandağı..Annemin en sevdiği dağdır. Erciyes dağı, Kayserinin içinde. Aksaray'dan gözükmez.

    YanıtlaSil
  4. ilahi axius çok güldüm :))
    teşekkürler bilgi için blogunu görmek isterim.
    tabii buraya tekrar dönersen.

    YanıtlaSil

insanlar kıyafetleriyle karşılanır fikirleriyle uğurlanır.yorumlarınızla motive oluyoruz...